25 Eylül 2007

KISA BİR SÜRE İÇİN!

50 yorum:

gaykedi dedi ki...

canı mı sıkılmış benim sevgilim blogunu kapatmış, öpeyim bir kere düzelsin :)

NaKHaR dedi ki...

@sevgili sevgilim gaykedi;
evet canım sıkıldı... kendimi blog yazma konusunda yeterli görmüyorum... senin de söylediğin gibi eften püften şeyler de yazmak istemiyorum o yüzden kendimi hazır hissedene kadar böyle devam etmesini istemiyorum o kadar.....

öpünce düzelen hiçbir şey yok çocukken kandırıyorlardı bizi :)

7.oda dedi ki...

ne zaman kendini hazır hissedeceksin hala bekliyorum ..
olur öyle arada.. hadi dön :)

NaKHaR dedi ki...

@7.oda;
dün bir bugün iki be canım... çabucak dönmek gibi bir niyetim yok gibi dönsem de bu blog adresi olmaz herhalde... :)

Le vent dedi ki...

Nakharcım,

"Önemli" konular hakkında yazmak çok göreceli bir şey. Ben senin eften püften olarak gördüğün yazılarını, büyük bir keyifle okuyordum. Çünkü o yazılarda çok samimi ve sıcak bir duygu vardı. Biz Tearsla ortak bir blog açdık daha demin:) Eğer canın başka bir yerde gönlünce yazmak isterse seni de aramızda görmekten mutluluk duyarız...


Sevgiler:)

diagonel dedi ki...

kayın görümcem sende kendini blog yazma konusunda yeterli görmüyorsan ( kaldı ki blog açma konusunda bana ön ayak olan birisin )

ben hiç boşuna kasmıyayım hemen kapatayım bloğu ...

yapma gözünü seveyim yaaa aramıza dön....

NaKHaR dedi ki...

@kayıngörümcem diagonel;
belki haklısındır ama inan keyif denen birşey kalmadı sana ön ayak olmuş olmak neyi değiştirir ki... insanın başında sürekli
"aaa iğrenç şeyler yazıyorsun"
"aaa amaaan ne kadar kişisel şeyler yazıyorsun" benim şu kadar ziyaretçim var... diyen biri varsa gerçekten bir yerden sonra çekilmez bir hal alıyor... en iyisi bu benim için en azından kendimi kasmamış olacağım be canım... kimseden şikayetçi olmaya da gerek yok böyle olması gerekiyordu ve oldu...

NaKHaR dedi ki...

@le vent;
canım ben böyle iyiyim yine de çok teşekkur ederim duşundugun için...

umarım beraber uzun soluklu bir işe imza atarsınız bu kez gıpta ile bakan biz oluruz... :)

eften püften yazılar konusuna gelince de ordan burdan kırpılanlarla beceremiyorum zaten ben bu işi... kendim yazdığımda da değer verdiğim biri çıkıp da olmamış dedi mi niye yapayım ki ben bu işi...

sürekli birilerinin beğenisine sunuyormuşum gibi oluyor... aslında bağır çağır söylemek isterdim de ona bile mecalim yok... anlayana bir kere söylenmesi yetiyor... ama anlamayana... kaç kere söylesende kar etmiyor bunu öğrendim çok iyi...

adresi ne ki blogunuzun?

diagonel dedi ki...

sanırım ben çözdüm bu blogun neden kapandığını...

Ezgi dedi ki...

aaa, çabuk dön geri. çabuk! pazartesi yazı masamda olsun.

Ebru dedi ki...

neeee,kim diyorsa çok kişisel şeyler yazdığını okumasın..Allah Allah,ne yediğini,ne içtiğini,ne aldığını,vs,vs şeyleri yazanlar yandı o zaman.bloglar kişisel şeyler ve insanlar istediklerini yazabilirler ki gel gör senin blogun bence insanları biraz eksek kaldıkları yönlerinde düşündürten çoook yazısı var belki de güçsüz korkak insanların eleştirileridir bunlar..binlerce blog var ve seçme şansı bizde isteyen okur istemeyen okumaz,artık kendini tatmin etmiyorsa eyvallah ama başkalarıysa bunu yapmana eden yazık edersin,sevgiler nakhar..

NaKHaR dedi ki...

@kayıngörümcem diagonel;
çözmüş olabilirsin ama hiçbir zaman haklı olup da hakkımı alamadığım gibi bu kezde sessiz kalan taraf ben olacağım o yüzden çözmüş olup olmamak bir şeyi değiştirmiyor...

NaKHaR dedi ki...

@ezgi;
canım keşke zorunlulukla yazıyor olsaydım ama şimdilik böyle olsun affına sığınıyorum... belki başka bir pazartesi... :)

NaKHaR dedi ki...

@ebru;
açık fikirlerin için çok sağol biraz iyi geldi gibi... ama bu tatminkar davranıp davranmadığımla alakalı bir durum değil... birilerinin zırt pırt olur olmaz konuşup sinirlerimi altüst etmesiyle alakalı...

şimdilik kendime ne yemek pişsin ne de piştikten sonra yansın diye teselli veriyorum... nihayetinde yazmazsam birileriyle uğraşmak zorunda da kalmam değil mi... tekrar çok teşkkürler canım sağol... :)

Ebru dedi ki...

nakharcığım,sen inanılmaz güzellikte hislerini ve tepkilerini
belli eden yazılar yazıyorsun,kimseyi umursama önemli olan senin paylaşmak istediklerin..sen bu yazıları bana yada başkalarına beğendirmek için yazmıyorsun,paylaşımların denemelerin aslında ve bir çok insana düşünme fırsatı yada öğrenme şansı tanıyor..belki de birilerinin yanında biraz ezik durmanı isteyen gereksizlerin yorumlarıdır kulak asmaman gereken tek söyleyebildikleri "kişisel şeyler yazıyorsun" yorumlarının sahipleri,insanları gerektiği kadar umursamak lazım mutlu olmak için.yazdıklarında eminim benim gibi çook güzel şeyler bulan kişiler vardır kimi zaman ağladığım bile olduu,ama bu her fikrini her yazını beğeneceğim demek değil :) onların yaptığı da bence eleştiri değil kıskançlık.onlar için değil bizler için yazmaya devam etmelisin..

Pretty Woman dedi ki...

Nakhar sana inanamıyorum. Gerçekten. Ben seni zevkle takip ediyordum. Ve yazılarını kendime yakın buluyorum. Hatta 2 - 3 gün bloğuna bakmayıp biriktirip öyle okuyordum bazen. sabah kahvemi alıp iğrenç işyerinde gülümsemek istediğimde, keyif almak istediğimde bir gazete açacağıma, ilk önce senin bloğunu tıklamak güne güzel bir merhaba demeyi sağlıyor. Ben anlamıyorum sen bu bloğu bir başkası seni taktir etsin diye mi açtın? Ya da biri sana eleştri getirdi diye kaçıp gidecek misin? Ben ne yapayım sen yazılarını yetersiz buluyorsan? Benim bloğumu kapatmam hatta laptopumu çöpe atmam ve bir daha tek kelime bir şey klavyeden tıkırdatmamam gerek o zaman. Çünkü sanal dünyaya resmen bomboş şeyler yolluyorum. Sanal çöp yaratıyorum. Bu beni rahatlatıyor. Kafamı resetliyor. Ben tatmin oluyorum. Ha gel bak sayfama :P 29 yaşında koskoca kadının yeni template ine :D hiç yakışıyor mu öyle Heidi li falan bir şeyler yapmışım... :D Ne kadar ciddiyetsiz değil mi. Hatta ne kadar komik. Biri çıksa bana len Pretty bu ne kızım , tiksindim kıızm bloğundan dese? Yazdığın şeylerden bana ne dese? Bunlar da yazı mı ahah ne garip yetersiz şeyler? dese ben ne yapıcam. Onu tatmin etmek adına bloğumu mu kapatıcam.

GEçen sene blog kapatmış birisi olarak sana şunu söylemek istiyorum; Dibine kadar pişmanım. Sevgilimin bloğumu farkedip takip etmesi ve sonrasında bana bloğuma yazdıklarımla ilgili yaptığı konuşma sonucu bloğumu !delete! tuşuna basıp sonsuzluğa yolladım. Dibine kadar pişmanım! yaklaşık olarak bu bloğumdan önceki bloğum benim 1buçuk senemi kapsıyordu, ve gerçekten benim için geriye baktığımda çok şey ifade edecek yazılarım vardı. Ama annemin günlüğümü bulup okuması, ve okuduğunu bana söylediği bir kelime ile çaktırması sonucu günlüğümü parçalayıp sobaya tıkıp çatır çatır yanarken seyretmiş birisi olarak söylüyorum ben o hatayı ikinci kere yaptım. Bir daha feriştafı gelse Kız pretty senin bloğun ne b.ktan dese ve benim en yakınım olsa bile bu kişi " seni ilgilendirmez" ben böyle mutluyum derim ona... o hatayı 3.kere yapmam. Çünkü insanın canını o kadar yakıyor ki...

Ne olur bizi senden mahrum bırakma.

İçten bir şekilde senden bunu rica ediyorum

Sevgilerimle

NaKHaR dedi ki...

@ebru;
canım üşenmemiş yazmışsın ve sonuna kadar da haklısın evet de.. bir kere sildim çok sinirlenip bu ikinci yapışım bunu ama sakinleşene kadar bu böyle çünkü silmedim daha... taslak olarak aldım tüm yazılarımı... umarım toparlanabilirim... şu an ne yapacağım konusunda tereddütteyim... öyle işte... :(

NaKHaR dedi ki...

@Pretty Woman;
canım yaa ne güzel yazmışsın yaşadığın şeyleri... zaman seni olgunlaştırmış işte bu yönde ama ben daha toyum... :(

yazıyorum kimseye beğendirmek adına da değil... ama ben kimseye fikrini sormadan bana böğğkk diye tepki veriyorlar... özellikle benim için önemli bir kişiden bahsediyorum burda... yazmaya devam edeceğim tabii ama şimdi şu tarihler içerisinde olacağını sanmıyorum... ya da o gücü kendimde görmüyorum... çok üzgünüm kusuruma bakmayın nolur... :(

Ebru dedi ki...

amaaann bea nakhar salla gitsin,onlar değerli vakitlerini senin yazılarını okuyup yermekle neden uğraşıyorlar bunu bi düşün,oysa ki onlara göre kötüü bööğğk lük :)uğraşmayınn nakharlaaaaaa!!!buldular senin gibi adamı da saçmalıyorlar sende izin veriyorsun hadi gel kendine,dostum :( ben seni ismini bile bilmediğini tahmin ettiğim bir yerden tokatın erbaa ilçesinden takip ediyorum anneteyzem hepimiz yazılarını bekliyor okuyoruz ikisi de emekli öğretmen düşün taaa nerelerden bekleniyorsun sabırsızlıkla,yaaa.

NaKHaR dedi ki...

@ebru;
canım çok sağol... tokat'ın ismini duyduğum tek ilçesi zaten erbaa başka bir yer olsa dediğin gibi bilmeyebilirdim... ama şu gidemediğin yer senin değildir muhabbeti var ya ben onu adını bilmediğin yer senin değildir.. filan olarak görüyorum..

tabii orayı bilmem ortaokulda bir arkadaşımın tokatlı olmasıdır.. 5 sene sınıf arkadaşımdı... :)

neyse o zaman 1 ekim diyelim dönüş tarihi için... teyzemlerde merakte kalmasın... :)

Ebru dedi ki...

aaaa,inanmıyorum ikna oldun yanii umarım 1 parça payım vardır,çook sevindim yaa iyi geldi birden çok tatlısın çok iyisin,1 ekimde görüşmek üzere diyelim öyleyse.bende katılıyorum sana ismini duymadığın yer senin değildir gitmediğin yer ise sende değildir bence :) bu arada erbaa durumu da şaşırttı hoşuma da gitti :) ıyk ıyk...bu dönüşün kalıcı olsun,olur mu??

Ebru dedi ki...

bu arada arkadaşının adı neydii?belki biliyoruzdur,bu soru annemindir :) selamlar..

diagonel dedi ki...

bir ekim e kal gün kaldı zaman kavramımı yitirmek üzereyim


:D


nevrim döndü aç artık şu blogu nakharrrr..

Adsız dedi ki...

ben eften püften yazıyorum... beni de mi önemsiz buluyorsunuz :) bunu bildiğim iyi oldu şimdi seninle ömür boyu küsmek zorunda kalıcam xxxx

neyse çabuk dön bebek!!

ESTHER

NaKHaR dedi ki...

@ebru;
canım ben teşekkür ederim dönmeyi düşünüyordum ama bu kadar çabuk değil... en azından kafamı toparlayana kadar... ne yapalım yine olmadı...

o ismi veremeyeceğim kusura bakmayın.. ama buraya ilk yorumu yapan yorum sahibi diyebilirim kıasaca... :) maksat teyzemin merakı giderilsin... ellerinden öperim... :)

NaKHaR dedi ki...

@kayıngörmcem diagonel;

hiç dönmemekten iyidir be canım ... ayrıaca daha toparlanmış değilim ama olsun... :)

NaKHaR dedi ki...

@ESTER;
canım sende yani :) o seni severek okuyor ve diğerlerini de tabii... aıma beyin fonksiyonları çok iyi çalışmadığından benim yazdıklarıma çamur atabiliyor... tevekkeli değil insan en yakınında kim varsa onu s..ermiş :)

sahaf dedi ki...

nakhar,
kapatma kararına üzüldüm. seni gerçekten severek okuyordum .(hani derler ya severek takip ediyoruz aynen öyle)sonuçta senin keyfin ne istersen onu yaparsın ama umuyorum ki dönersin. öptüm
sevgiler

NaKHaR dedi ki...

@sahaf;
teşekkür ederim canım şu an için hala tereddütlerim olsa da ağzımızdan 1 ekim gibi yakın bir tarih çıktı ister istemez... kendi kararlarımın arkasında bile zor durur hale geldim... :)

Seraphical dedi ki...

tek diyebilecegim senin yazilarindan ve senden rahatsiz olan kisiler amaclarina ulasti ve yazilarini takip eden onca kisi sensiz kaldi.. Her yaziyi yada yazari sevmeyen bircok insan var, onemli olan senin yazilarini okumaya deger bulan ve seni seven insanlarla paylasmak.. İnan bana ayni yorumlari bende aliyorum, hatta ciddi asagilamalar bile duydum ama kimse yasam hakkimi bu sekilde engelleyemez :)
Bekleniyorsunuz efenim :)

Ebru dedi ki...

5 sene sınıf arkadaşın yani şimdilerde de sevgilin miii bizim tokatlı?eee nie gelmiyorsunuz yada düşünmüyorsunuz ki gelmeyi?yada düşünüyor musunuz? :)

miso dedi ki...

Nakharcım,
Ne zaman dönmek istersen buradayız. (Ama bir süre sonra da dön yahu, ne yeterliliği allah aşkına? Profüsür mü var aramızda?)

marruu

Goddess Artemis dedi ki...

Burçdaşım benim, canım benim,

Önce "sen" kendi değerini bileceksin ki herkes de bilsin! Ne demek, eften püften yazılar filan... Yok öyle bir şey! Senin beğenmediğin herhangi bir yazın, birçok insana bir şeyler katabilir. Henüz yazmayı istemesen bile, okuyucularını eski yazılarından mahrum etmeye hakkın yok...

Evet dedektif, raporunu Pazartesi sabahı masamda görmek istiyorum! ;o)

aSLı dedi ki...

Yahu sen nereye gittin?!
Kim kırdı senin kalbini?? Sen değil miydin bana "üzgünler tarafına geçme" diyen??
Benim blogumu kimse ziyaret etmiyor biliyor musun? =D Ama bu benim umrumda değil..
Lütfen dön.. Yoksa ben kimin blogunu okuyup "vay be benden de delisi varmış..!" derim? =P
Bekliyorum bak =)

NaKHaR dedi ki...

@seraphical;
canım çok haklısın ama reset düğmeme basıyorlar her seferinde yaaa... :( yani damarıma damarıma...

NaKHaR dedi ki...

@ebru;
sence ilk yorumu buraya kim yapmış.. tokatlı olan sınıf arkadaşımdan nefret ederdim ben... o asla olamaz yani... buraya ilk yorumu kim yapmışsa odur canım... nerden çıkardın anlamadım :)

NaKHaR dedi ki...

@miso;
profesör de var rektör de var be şeker... yoksa kaale almazdım yani :)

NaKHaR dedi ki...

@tanrıça artemis;
canım önce sen kendini değerini bil saçmalığına inanmayacak kadar büyüdüm maalesef... boşversene... ben ne kadar bilsem de boş... kendime değer veriyorum... ama kendimden çok değer verdiğim kişilerde var... :)

NaKHaR dedi ki...

@aslı;
canım ben ziyaret ediyorum eminim eden bir çok insan da vardır.... benden delisi de var :) her zaman ararsan bulursun :)

Adsız dedi ki...

aman kedi kapris yapıyo işte :) insan sevdiğini yerden yere vururmuş :) thanos'a sor neler yapıyorum ona çocuk yaşadığına pişman :)

bu arada facebook açsanıza kuzum.. herkes orda anaokulu arkadaşlarını bile buluyosun.. istemediğini de eklemessin seni görmez bile. süper süper

ESTHER

NaKHaR dedi ki...

@Ester;
canım bee pek takmıyorum sadece kafamı dinlemek için blogdan biraz uzak durmaya karar verdim o kadar... thanos u da görürsem sorarım mutlaka :) ama tahmin edebiliyorum zabella gibi üstüne gitmişsindir çocuğun yazık yapma bee onun kapatabileceği bi blogu bile yok :)

facebook konusunda beni ölsen ikna edemezsin şekerim... o senin isimle de arattım hiçbirşey çıkmadı ya da ben beceremedim.. :)

YAŞAMDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

OLMADI SENSIZ..KENDI ADIMA..

diagonel dedi ki...

heyooo blog açılmışşş
yaşasınnn

NaKHaR dedi ki...

@ester bacım;
facebook ta kaydım filan yok benim.. niye kasacağım allasen :)

sadece dedim ki beni ikna edemezsin benim sadece blog var paylaşım yaptığım diğerlerine hiç girmedim bile :)

Adsız dedi ki...

ya lütfen kapama blogunu artık eskisi kadar giremesem de yazdıklarını zevkle okuyan insanlar var burda sen sıkıldıysan tabi buna da diyecek bişeyim yok saygı duyarım ama bence kapama blogunu sevgiler... angellica

Ezgi dedi ki...

yazı bu pazartesi masamda olmazsa bildiğim herşeyi anlatırım, dünya sarsaklaşır!!!

Esther dedi ki...

nakhar'cığım facebook arkadaşlık sitesi değil.. eski dostlarını kolaylıkla bulabileceğin üniv olsun lise olsun ilkokul hatta anaokulu olsun tüm dostlarına ulaşabileceğin güzel bir site... diğer saçma sapan siteler gibi değil.. ben bu yüzden oradayım ;)

Ebru dedi ki...

bugün büyük gün değil miydii?... gerçi hala bitmedi

angellica dedi ki...

yuppys(= blogunu kapatmadıgına okadar sevındım kı anlatamam gerçi ben blogumu kapattım senın bloguna da eskısı gıbı gıremıyorum ama okumaya çalışıyorum yazılarını hep böyle devam et kapama blogunu daha nice yazılarını okumak dileğiyle angellica...

ertuğrul dedi ki...

sevgilinizin sitesinde gezerken bir anda sizin siteye rastladım gerçekten çok hoş bir site özelliklede skandal ailesi çok komik elinize sağlık bu arada benimde bir forumum var daha yeniyim prsi düşük(0) bana link verirseniz inanın çok yardımcı olursunuz sizden rica etsem link verebilir misiniz?bu arada e-mail adresim bu ilgilenirseniz 7/20 onlineım lütfen inanın bu linke ihtiyacım var.