09 Ocak 2007

HOMOFOBİK ANONİM
BEY/HANIM -I
Bana istediğiniz kadar kufredebilir ya da eşcinselliğin ne kadar gunah olduğuna dair beni inandırmaya çalışabilirsiniz... Yolumun yanlış olduğunu göstermeye çalışmanızı ve hatta bunu aşağılar nitelikte yapmanızı anlayışla karşılayabilirim...
* * *
AMA!Anlayışla karşılayabilirim demem, gayet memnun olduğum konumumu toplumun istediği doğrultuda değiştireceğim anlamına gelmez... Yazımın başında da belirttiğim gibi Bana istediğiniz kadar kufredebilirsiniz... tum hakaretleri sıralayabilirsiniz...
* * *
AMA!Ailem benim için kutsaldır... Annemi ya da babamı dunyanın hiçbir servetine değişmem ve onlara karşı yapılan en ufak hakareti de kabul etmem beklenemez... Onların beni dunyaya getirmiş olması, beni onların eşcinselliğe yönelttiği anlamına kesinlikle gelemez... Bireysel olarak bana istediğiniz kadar hakaret edebilirsiniz...Devamı Aşağıda

Hiç yorum yok: