10 Haziran 2008




İÇİMDEKİ TINILAR - 2

Filmini izlediğim ve hem filmin insanın fikirlerini altüst eden konusuna hem de insanı bambaşka bir dünyada, bir savaşın, bir ateşin ortasına atmışçasına heyecanlandıran, kan akışını hızlandıran,ve beyninin duvarlarında unutulmaz yankılara neden olan soundtrack'ine hayran kaldığım nadir filmlerden biridir "Requiem For A Dream"

İşte bu filmin o eşsiz soundtrack'ini sizlerle paylaşmak istedim, ama tamamen farklı bir şekilde, orkestra ile yapılmış versiyonunu...
İşte sizi o şarkıya ulaştıracak... N

16 yorum:

Adsız dedi ki...

ayy... benim hayatımın vazgeçilmezlerinden biri requiem for a dream... hele de crash'in hemen ardından izlendi mi, müthiş bi kalış yaşanıyor zihnen ve bedenen... hatta sanırım irreversible da aynı saatler içerisinde izlediğim ve yine çoook çok beğendiğim bi film. bu üçünü aynı güne denk getirmemek gerek ama... 1 hafta kadar "lan ohaa! yuuuh!!" nidalarıyla etkisinden çıkamamıştım o akşamın = )

Ebru ER HASANÇEBİ dedi ki...

"Bir Rüya İçin Ağıt"... Bu postu yazmana çok sevindim,o filmi yeni aldım ve şimdi izlemek için daha da sabırsızlanıyorum :)

Adsız dedi ki...

Gecenin bu saatinde böyle kurgulanmış bir filmle sabaha tebessümle merhaba demek ağır ve zor olacak...Doğrusu film kendi içinde o kadar çok şey anlatıyor ki neresinden tutsan sayfalar dolusu yazabilir insan...
Sadece şunu yazmak istiyorum...
Ortalama 60 yıllık bir ömrü neden dünyada kalıcıymışız gibi yaşarız ki? Herşeye madde yönüyle bakıp o renkli boyalarla boyanmış dünyaya aldanırız...Oysa renk diye bir şey yoktur.Bu tamamen yansımadır...Bilmiyorum...Umut dolu bir şeyler yazmak istiyorum...Bir daha böyle filmler seyretmek istemiyorum!!!

Nakhar dedi ki...

@aslı

Irreversible dışında 2 sini izledim ve ikisinde de insanın aklı dumur oluyor irreversible ı da bulursam eğer izlerim sanırım :)

önerin için teşekkür ederim :)

Nakhar dedi ki...

@ebru;

izledikten sonra seninde birşeyler karalamanı isterim blogunda bakalım sende neler hissettirecek film...

Nakhar dedi ki...

@isimsiz;

bazı filmler çoğunluk hoşnut olmasa da dünyada yeni bir çığır açabiliyor bunu görmezden gelemezsiniz...

bunlardan biri
"requiem for a dream"...

miso dedi ki...

Beni daha çok çarpan bir film hiç olmadı. İçimde bir korkudur uyuşturucu. Tam yüzüme vurdu her şeyi bu film.

Tüylerim diken diken.

marruu

enginfirol dedi ki...

O an bir daha syretmemeliyim dedim...hem çok yorulmuştum hem de ağır gelmişti o ruh halime...yoksa iyi ve ağır bir film...

Ebru ER HASANÇEBİ dedi ki...

Evime gidince ilk iş izliyorum ve senin için hemencecik yazıyorum hissettirdiklerini...Yolculuk ne zaman?

Nakhar dedi ki...

@miso;

benimde kafam allak bullak olmuştu çok iyi yansıtıldığından dolayı... nadir başucu filmlerimden...

Nakhar dedi ki...

@engin firoll;

anlaşıldı...

Nakhar dedi ki...

@ebru;

bekliyoruz bakalım... yolculuk olmayabilir...

inte dedi ki...

İlk izlediğimde tek başımaydım ve sonrasında bütün dostlarımın görmesini istedim.Bu sebepten herkese izlettirmek güdüsüyle defalarca seyrettim filmi.Kaç kez hatırlamıyorum bile.Yine olsa yine yaparım:)

Nakhar dedi ki...

@inte;

filmler tek başına izlediğinde pek tadı çıkan birşey değil zaten izlemek ve beğendiklerini dostlarla beraber tekrar tekrar izlemek gerekiyor... ben bütün beğendiğim filmleri 5-10 tanrı ne verdiyse o kadar izlemeyi seviyorum... bir çok film de zaten cd si çok izlemekten çizildiğinden izlenemez duruma geliyor :D

7.oda dedi ki...

en iyi filmler listesinden hiç inmeyecek sağlam bir dram bu..
ve o muhteşem şarkının bu versiyonu süpermiş nakhar. çok teşekkürler !

Nakhar dedi ki...

@7.oda;

beğenmene sevindim :) Tanrı hayatlarımızı bu derece dram haline getirmesin... küçük meleğe öpücüklerimi gönderiyorum :)