12 Nisan 2009





Bİ MİM
!

OLMAK YA DA OLMAMAK



Haspam İşte beni mimlemiş sağolsun, hemen yazalım dedim, zira sınavlara çalıişıyorum yoğunum (yerseniz) Konumuz kısaca Kadın olsaydın kesinlikle yapacağın ve yapmayacağın 5 adet avranış biçimi efendim...

Bunları Yapmazdım....

- Yüzüme bir kilo makyaj yapmazdım
(sadece biraz far biraz rimel ve fondoten ile harikalar yaratırdım kendimde...)

- Beğendiğim bluzu bulabilmek için bütün mağazaları dolaşmazdım
- Bi erkek beni terketti diye salya sümük ağlamazdım
- Kilo alıp vermekle zamanımı harcamazdım
- Orda burda beni seks için sıkıştıran sevgiliyi çekmezdim...

Bunları Yapardım...

- Dışarıda hanımefendi
- Evde hizmetçi
- Yatakta da fahişe olurdum
- Arkamdan konuşan mahalle karılarını sustururdum
- Bi kadın olarak en iyi dostum yine bir kadın olurdu... (şiddetli tavsiye)NaKHaR


Er kişiler için Kadın Olsaydı, Dişiler için de Erkek olsaydı mimin mantığı efendim... okuyan yazsın 260 kişiden hangi birini mimleyeyim ki ben şimdi :))
-

21 yorum:

Düş Gezgini dedi ki...

Ben de uzaylı olsaydım yeşil olmazdım. Ufomada neon taktırırdım. :D

Napim şimdi aylar sonra okuyunca bi yorum yapasım geldi. :D

NoSTATIC dedi ki...

kilo alıp vermekle zamanını harcamasına gerek kalmıyor ki maalesef erkeklerin :/yeseler bile almıyor çoğu kilo... çok içerliyorum :(

Dolphinblue dedi ki...

şekerim nakhar 3 ve 4. maddelere çok fazla katılamıycam çünkü ancak kadın olsaydın anlardın ne demek istediğimi :)

La Santa Roja dedi ki...

Bir kadın olarak yapardım dediklerinin hepsini yapıyorum da yapmazdım dediklerinde bir eksiğim var, çalışmam lazım :p

Recep Vatansever dedi ki...

Galiba ben o 260 kişinin içinde varım ? Olmasam bile artık cevap bile yazdım, bi' de silemem onu. Ayıp olur. :D

http://www.recepv.com/2009/04/yaparmyapmam-mim.html

Esther dedi ki...

yapmayacaklarını bende yapmıyorum o yüzden bi tane bile sevgili bulamıyorum :((( ciddi bir tavsiyeye ihtiyacım var bebeğim

NaKHaR dedi ki...

@düş gezgini;

aman canım ben de çok fazla gidemiyorum misafirlerime... önemli değil yani.. :))

NaKHaR dedi ki...

@nostatic;

olur mu şeker hiç, kaç tane kilo vermek için çabalayan erkek tanıyorum ben ama fit görünümüne rağmen kadınların takıntısı var 1-2 kilo :))

NaKHaR dedi ki...

@dolphin;

biliyorum şekerim bekara karı boşamak kolay sözünden hareketle olmayınca atıp tutmak da kolay oluyor :)

NaKHaR dedi ki...

@la santa roja;

hangisi hangisi :))

NaKHaR dedi ki...

@recepv;

o 260 kişinin içindesin zaten okudum yorumladım :)

NaKHaR dedi ki...

@ester;

vallahi ne tavsiye etsem şekerim rol yap :) bi kız arkadaşından tavsiye al ben seni yunanlı enişteyeçok yakıştırıyordum adını anmayayım da... :)

yanikkoza dedi ki...

güzel mim başka diyecek bişeyim yok:)))

yapardım dediğin şeyleri bende yapardım herhalde ....
aslında bende gay geyşa olacam bu sefer adam kudurur diyede kotayı koyardım herhalde :)))

sevgilerimle.....

La Santa Roja dedi ki...

"Bi erkek beni terketti diye salya sümük ağlamazdım" Ahanda bu, 13 yaşında çocuk gibi tepine tepine ağladım daha geçen gün, feci fecii :p

NaKHaR dedi ki...

@yanıkkoza;

ilahi, denge bulmak lazım olunca da geyşa olurum diyorsun :))

NaKHaR dedi ki...

@la santa roja;

kadınlar bi erkek onları terkettiğinde neden ağlıyor biliyor musun gururlarına yediremediklerinden ama onlar terkettiğinde nemrut gibi oluyorlar kız arkadaşlarımın gözlemlerinden yola çıkarak :)

pRncfRn dedi ki...

Hey, bir mimin daha var :)

Haspam... dedi ki...

Oldukça samimi bir mim olmuş bu.Harika ya. :) Yapardım dediklerine, öldüm bittim. :))) Ama açıkçası bunlar Türkiye sınırları içerisinde geçerli daha çok, yani diğerlerinin standartları çok daha farklı diye düşünüyorum.

Çok teşekkür ederim kaale aldığın için ayrıca. :)

NaKHaR dedi ki...

@haspam;

şekerim sen nerde yaşıyorsun :) ben türkiye de yaşıyoruz diye :))

ayci dedi ki...

ben arkamdan konusan mahalle karilarini susturmaktan yana degilim - ne güzel günahlarimi aliyorlar - hafifliyorum;)

ve üstelik bazen apisip kalmalari yaptigim hareket söyledigim sözlerden dolayi - cok hosuma gidiyor :)

NaKHaR dedi ki...

@ayci;

eğer o kadınlar yaşam alanını daraltıyorsa filan diye yazdım ki bizim ülkede genelde böyle olmuyor mu? Tabi sen Almanya'dasın tuzun kuru şekerim :))