29 Mart 2007




AİLEDE BİRİLERİ BİLİYOR - 3
ANNEM

(Annem kimi zaman kabullenir, kimi zaman reddeder... ruh hali o kadar değişken ki anlatamam... iyi bir şey söylediğinde sevinmeyiniz çünkü çok erkendir sevinmek için...)



- "Bizim ailede bir tane var mı senin gibi, saçı sakalı birbirine girmiş, kulağında küpe" (aslında demek istediği sülalemizde senin gibi erkeklerden hoşlanan var mı?)

- "Var tabii Küçük Teyzemin oğlu, Büyük Teyzemin oğlu, Küçük Amcamın büyük oğlu, Küçük Halamın büyük oğlu filan" (bunları söyleyip annemin yüz ifadesini gördükten sonra kahkahayı basmıştım)

- "Git gözüm görmesin seni! Nerden biliyorsun onların sevgilisi olan var... Nişanlısı olan var yalancı seni!" (tabii ki kızdırmak için söylüyordum.)

- "Sevgilisi olanların sevgilisi kız mı erkek mi anne?"(Annem az daha kopuyordu dünyadan)

- "Sadece ben yokum dünyada anne yaa..."


- "Peki O çocuğun ailesi seni nasıl karşılıyor, hiçbir şey söylemiyorlar mı?"


- "Hayır.. bana oğlum diyorlar anne bende onlara anne baba diyorum."


(Annemin kıskançlığının kokusunu burnumda hissettim bir an için)


- "Bir gün beraber gidelim mi?"

- "Hayatta olmaz bana böyle şeyler söyleyip durma!"

(Bir kaç gün sonra)


- "Anne ben akşam gelmeyebilirim..."

- "Oraya gideceksin değil mi gene!"


- "Hı hıı!"


- "Yol paran var mı peki?" (yok desem verecek biliyorum) N

9 yorum:

edi.ben dedi ki...

dedim ya anne Nakhar'ım... ne sana kızdığından ne senden utandığından. sana olan aşkından. kimse üzemesin kimse kıramasın ister. kimse zarar vermesin diler.
anne Nakhar... kendinden var eden. kanından kan, canından can veren... kimse sevmese bile bizi bir gün en az bir sevgimiz garanti Nakhar... o hep sever. katil de olsan, hırsız da olsan, başa bela da olsan sever. anne o Nakhar. evlat sevmese de sever. karşılıklı olmayan tek sevgidir. gitse de sever. "git" dese de... sever...
öp anneni benim için. sıcacık sarıl. kokusunu depola... olamayacağı günlere inat sar sarmala. öp onu koklayarak işte. okşayarak...
ben de seni öpüyorum ama daha başka :P pis pis ehe :D

betus dedi ki...

anneler hep aynı.Sen bir kıza aşık olsaydında tamamen olmasa da boyle diyaloglara girebilirdin.Senin incinmeni istemiyor tabi bi yandan başka insanların düşündükleri de var.O herkesin annesinde var.Ben de çok didindim bu düşünceyi kafasından silmek için ama mümkün değil.Lakin herşeyi boşver ben sana hayranım çok cesursun.Ben olsam bu kadar açık oynayamazdım.Oynamıyorum da.Korkuyorum.

Adsız dedi ki...

Merhaba Nakhar(cığım demek istiyorum aslında laubali bir samimiyetle..)
Herşey arkadaşımın -kedilere olan ilgimden dolayı- Gaykedi'nin blog linkini yollamasıyla başladı =) Tüm yazılarını bir solukta okudum, blogun ve samimiyetin çok ilgimi çekti, çok sevdim kişiliğini ve cesaretini.. Elbette ailenin sana olan tavrına da bayıldım..Seninki gibi bir ablaya ve anneye sahip olmayı ne çok isterdim bilemezsin =)
Görüşmek dileğiyle

Nakhar dedi ki...

yerine göre isteyebilirsin tabii de bende 3 abla var her iki kişiden biri homofobil çıktı inan iki kişinin anlayışlı tavrı için diğerleriyle boğuşmaya değmez :D

Adsız dedi ki...

E zaten sen de Gaykedi'nin de desteğiyle çok uğraşmıyormuşsun, pek umursamıyormuşsun gibi geldi bana..(tabii ayrıntılardan bihaberim ama..)

Adsız dedi ki...

nakhar cazgırlığın kökeni belli oldu gaykedinin kaynanasından :)



bu ara ben ne oluyorum kayın baldızmı???
(hani gay kedinin kuzeniyimya o bakımdan merak ediyorum :)
)

Nakhar dedi ki...

aynen sende kayın baldız oldun hehehe harikasın :D

miso dedi ki...

canım annen. ödü kopuyordur zarar görmenden.
Kızma sakın :)

enginfirol dedi ki...

Sanırım bu gece gözyaşlarıyla uyuyacağım...