12 Mart 2007



AİLEDE BİRİLERİ BİLİYOR - 1

BÜYÜK ABLAM

Gaykedi'nin bana verdiği güven sayesinde ilk olarak üç ablamdan en büyüğüne olanları anlatmıştım... Daha sonra iki abimden küçük olana anlattım... Abim sayesinde en küçük ablam, onun sayesinde ortanca ablam durumdan haberdar oldu ve son olarak annem tabii ki... hepsini sıraya koydum en baştan başlayarak anlatmaya çalışacağım... depresyon hikayesine gelince sanırım bir sinirle alınan karardı kendimi iyi hissetsem de bi psikiatra görünmek başıma farz.


- Abla senle konuşmamız lazım

-
 "Anlat bakalım" dedi. (herkesin ortasında babamın ölümünün birinci haftasında)


- "Birebir konuşmamız gerekiyor" dedim (hafif endişeli bir sesle odasına geçtik ve başladım anlatmaya)


- "Abla kaldığım yurttan atıldım"


-
 "Sen ne uyumsuz bir insansın böyle ne yapıyorsun yaa.. neden atıldın... hiçbir yerde barınamayacak mısın?" dedi (çok sinirliydi.)


- "Abla dinler misin lütfen!"


-
 "Tamam hadi dinliyorum anlat"


- Abla ben erkeklerden hoşlanıyorum


-
??? (soran gözleri üzerimdeydi devam ettim)


- "Abla kaldığım evlerde erkek nüfusu mevcut ve çok rahatsız oluyorum davranışlarından, el şakalarından birbirleri arasında ki muhabbetlerden..."


-
 (kendini sakinleştirmeye ve bir neden bulmaya çalışıyordu.) "Peki tamam hımm. hiç bir kızla olmayı denedin mi, ya da oldun mu?" dedi.


- "Hayır abla olmadım düşündüm ama deneme isteği hiç olmadı içimde..."


- "
O zaman bir kızla beraber olmayı dene, eğer ki yapamayacağını düşünüyorsan bir hemcinsinle aynı evde yaşarsın kimse de birşey diyemez... daha önce biraz olsun farketmiştim fakat bu derece olduğunu bilmiyordum... dedi ve devam etti. "Belki daha küçükken söyleseydin bir şeyler yapılabilirdi ama şimdi 23 yaşındasın ve doğru yanlış ayırt edebilirsin... seni hiçbir şeye zorlayamayız... senin yaşamın, iyi düşün! Adımlarını doğru atmaya çalış... Ben senin arkandayım ama bunu sana pek hissettiremeyebilirim... Düzgün bir ilişki yaşadığın sürece her şey bana göre aşılabilir bu konuda..."


- "Biliyorum abla!"


- "
Yalnız bir şey var ki bunu anneme şu an söyleyemeyiz... biraz zaman geçsin oturur konuşuruz..."
- "Biliyorum şu an anneme söylemek gibi bir niyetim yok zaten... sadece evden atıldığımı bil ve nedenlerini nasıllarını anlatırken yanımda ol istedim ablacım..."


- "
Tamam şimdi odaya geçelim..." N

9 yorum:

fendalinka dedi ki...

1şi sorcamm maneviyat evi nedir? :S

bide ablan çok duyarlı yaklaşmış.. otoriter ama duyarlı sevdim onu ;)

edi.ben dedi ki...

:) ne kadar "gerçek" bir ablan varmış. şanslısın... :)
benim ablam yok en sır olması gereken ve üzerime tonlarca ağırlık bindiren sırlarımı paylaşabileceğim. amaaaa dertleşmeye çalışırken, kendini dert dinleyen konumunda bulan bi' dostum var... ;)
kim mi?... söylemem, çünkü şu an depresyonda... :-*

Nakhar dedi ki...

fendalinka'cım maneviyat evi bir nevi manastır diyecem şimdi olmayacak cemaat evi bee :D

edicim ben biliom onun kim olduğunu saol canım yaa depresyon fena ne yapalım sayende biraz hafifletiyorum :D

Adsız dedi ki...

Büyük bir hipermarketin depo bölümünde çalışan hetoroseksüel bir erkek olarak şunu söylemeliyim ki, ben bile gerek el ile gerek sözlü sataşmalar ile aşırı derecede tacize maruz kalıyorum. Ne kadar güleryüzlü olursam iş arkadaşlarım o derece azıtıyor. Ki taciz edenlerin bir kısmı dişi sevgilisi olan dışarıdan bakıldığında çok efendi olan insanlar.

Haddim olmayarak merak ettim, bir eşcinsel olarak siz, böyle veyahutta daha kötüsü durumlara maruz kalıyormusunuz?

Unknown dedi ki...

nakhar ablanın dik duruşu gerçketen müthiş, ama hayat herkese ayı şekilde davranmıyor ben artık açıklama evresini geçtim yada geçmek istedim zaten mümkün de değil, içanadolu o kadar bağnaz ki :( neyse görüşmek üzere... ülkemi seviyorum yada sevmek istiyorum ama bu kadar itilmek yetmez mi?

Nakhar dedi ki...

@ahmet;

görünüş bakımından bir heteroseksüelden farkım olmadığı için açıkçası her birey kadar maruz kalıyorum böyle şeylere ama siz cıvıtmadıkça etrafınızdaki insanlar bir iki cıvık hareketten sonra toparlıyorlar kendilerini...

Nakhar dedi ki...

@deliyim;

insan kendi saygısını kendisi kazanıyor bence, eğer sizi tanmayan bir insana karşı kendinizi tanıtacağınız sıfatlarınız tamamen kişiliğiniz ile alakalı ise, cinsellik belirtmiyorsa, etrafınızdaki insanlar da sizi o yüzden dışlayamıyorlar...

ben 4 yıl sabrettim, bekledim, açıkladım ve onaylanabilmesi daha mümkün bir ilişki seçtim, uzun ve tek bir kişiyle... bir yere kadar itiliyorsunuz, uçurumu gördüğünüz zaman da can havliyle öyle bir güç geliyor ki sizi öteleyenleri itecek gücünüz oluyor, sonrası malum duyumsadığınız tek şey saygı oluyor...

AyseeM dedi ki...

gerçekten taktir ettim ablanı kardeşime bu denli sagduyulu yaklaşabilirmiydim bilmiyorum ama sanırım bi Abla olarak ablanın davrandıgı gibi davranırdım...

Nakhar dedi ki...

@ayseem;

bu konuda duyarli yaklasan insanlara ihtiyaci var bu toplumun... ya da istemesek de duyarli olmak durumundayiz herkese her kesime karsi.. tesekkur ederim :)