09 Nisan 2007

YALNIZIM...YALNIZSIN...YALNIZ...
Nescafe bile üçü bir arada, ben hala yalnızım...Kadınını erkeğini, gencini, yaslısını, kimi görsem yalnızlıktan şikayetçi... Evli olanlar, iki kişilik yalnızlıklarından yakınırken, bekarlar da hayati paylaşacak doğru dürüst birilerinin kalmadığından! Ortada çözülemeyen bir problem var yani...
Yalnızlık belasını çekmek için gerçekten yalnız olmaya lüzum yok... İşin en kötüsü iki kişilik yalnızlık zaten... Öncel Öziçer
* * *
Gaykedi'yle aramızda böyle bir sorun yok çok şükür.. Ama benim tarafımdan olaylar şöyle;
* * *
Her daim huzursuz, her koşulda huysuz, dünyanın tüm yükü omzumdaymış gibi sürekli of off diye inleyen, "Çaresizim" demeye çalışıp gaykedi'nin anlamasını bekleyen -ki medyum değil kendisi- anlamayınca da "ne anlayışsız adamsın" konulu kavga çıkarmaya meyilli biri olarak yerimi biliyorum yani -yalnızlar cehennemi :)-
* * *
Ama 1,5 senede benden beklenmeyecek ölçüde uysallaştım... İşte tam da bu uysallaşma evresinde "aaa aranızda sorun mu var?" diyenlere gıcık oluyorum :)
* * *
Toplumlar kadın ile erkek arasındaki biyolojik farkı ortaya çıkarmaya çabalayadursun... Bence hiç uğraşmasınlar...Dünya zaten yuvarlak, bırakın kökten homoseksüel olsun :) NaKHaR

6 yorum:

betus dedi ki...

öyle deme oğlum.kadınlar bana çekici gelmiyor...Napıcaz öyle olunca biz.Yazık günah değil mi?

Adsız dedi ki...

Aynen kadın ruhu modundasın demek....;
Bende yalnızım...:=((((

Adsız dedi ki...

ben tek kişilik yalnızlığı yaşayanlardanım şahsen. ve ne zaman biteceği konusunda en ufak bir bilgim yok :(

sanırım diğerleri yani iki kişilik yalnızlığa sahip insanların ilişkileri bitmiş gibi gözüküyor.

Metin

Noni dedi ki...

Ayyy ben bunu marttlemag'in bloguna da yazmıştım düşüncelerimi tekrarlıyorum:

Bence yalnızlık kesinlikle bir eksiklik değil, bir kişi tek başına da mutlu olabilmeli ama kendi içinde mutlu olmayı beceremeyen biri dayanacak bir omuz bulsa bile bir süre sonra yine yalnız ve mutsuz oluyor.
Bana gelince yalnız mutlu olmayı becerebilenler grubuna girsem de şu sıralar baharın gelmesiyle birlikte aşkkk istiyorum hayatımda aşşşkkkkkk ühüüüüüüüüüüüü!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

Sanırım yalnızlık insanların en çok korktuğu durum.. Tek başına ya da iki başına.. Belki de bu yüzdendir arkadaşlarımın neredeyse hepsinin hoşlandıkları ya da sevdikleri kişilere (kendilerine ne yaparlarsa yapsınlar(!)) taparcasına sarılmaları..

teyzenteyfik dedi ki...

Esprine hayran oldum! :)
Kökten cözüm ha?