01 Mayıs 2007

ELEM TERE FİŞ
KEM GÖZLERE ŞİŞ

Bazı insanları anlayamıyorum şahsen... İyi birşey gördüklerinde bozmaya ya da bok atmaya nasıl bu kadar hazır olabiliyorlar bilemiyorum...
* * *
Geçenlerde gaykedi'ye bir mail geldi, abisinin eşcinsel olduğu için katledilmiş olduğunu ve kendisinin de eşcinsellikten muzdarip (neyimeyse muzdariplik) biri olduğunu iddia etmiş...
* * *
Buraya kadar pek birşey söz konusu değil, aynı kişinin 2. ve 3. maillerinde gerçekler su yüzüne çıkıyor, neymiş? Gaykedi'den çok hoşlanmış, görüşmek istiyormuş filan... Gaykedi de uygun bir cevap vererek kibarca reddetmiş... Kusura bakmayın hep mış'lı miş'li konuşuyorum çünkü olaylar benim dışımda gerçekleşti...
Gaykedi'nin bu reddedişi karşısında fazla beklemeyen aynı şahıs bana gönderdiği mailde açık tarihler vererek Gaykedi'yle beraber olduğunu, Gaykedi'nin beni aldattığını, vs vs vs yazmış... Eğer eski ben bende olsaydı düşünmeden etmeden önüme çıkan herşeyi yangınla kül ederdim...
* * *
Ama birazcık düşünüp hesap yapınca O şahsın verdiği tüm tarihler içerisinde, öncesinde ve sonrasında ben Gaykedi'nin yanındaydım... Yani bu olayların olabilme ihtimali %0 dan öteye gidemez...
* * *
İşte böyle; Tam mutluluğun meyvasını ağzımıza götürecekken bu ilişkiden vaz geçeceğimizi kimse düşünmesin...NaKHaR

8 yorum:

gaykedi dedi ki...

bazen insanları anlamakta zorluk çekiyorum, bir insan neden böyle birşey yapma gereği duyar ki!

Ama sonra ruh hastası olduklarını düşünüyorum ve geçiyorum, tanrı onlara yardım etsin ve hepimizi şirretliklerinden korusun! amin :)

İçimdeki Ayı dedi ki...

Amin...

Ki ortada düşünülesi, emin olunası tarihler bile olmasa bile beraberligin ana diregi olan güven ilişkinin yıkılmasına izin vermez fikrimce...

Her kötü olayda birbirinize daha sıkı sarılmanız dilegiyle...

gaykedi dedi ki...

eğer tarihler tutmasaydı eminim cazgır sevgilim tarafından çapraz sorguya alınacaktım ve günlerce itinayla beynim sikilecekti, :)

Noni dedi ki...

Aaaaa etraf yelloz kaynıyor inanmıyorum! Aman gözünü 4 aç böylelerine meydan bırakma sakın ama sendeki bu cazgırlıkla bu zaten zor, bunu aklından geçirenlerin bile saçını başını yolarsın valla ;)

Adsız dedi ki...

Hahahahaaaa çok güldüm yaa demek bu oyunlar sadece hatunlarda yokmuş, wayy bee sizi çok kıskanmış olmalı ki yoksa etrafta gay mi yok, doluuuu...:=))))

La Madame Chapeau dedi ki...

Beşeri Haller :D

Yumurtaya can veren rabbim keşke herkese denk vicdan vereymiş; ama o zaman da tekamül hak getire olurdu di mi :)))

tospaa dedi ki...

:) ilişkiniz medyatik olmuş çok.doğal olarak kıskanan çekemeyende olucak.

şaka bi yana sevgi kıskanılmayacak şey değil doğrusu.ne yazıkki gerçeğini çok insan yaşayabiliyor içinde barındırıyor.işte tamda bu yüzden kıskançlıklar çirkinleşebiliyor.
bulduklarınızı kaybetmemeniz dileğiyle...
;)

Nakhar dedi ki...

teşekkür ederim... birçok bulduğunu kaybeden oluyor ben de önceden bulduklarımı kaybettim ama kaybedilecek oldukları için bana değer veremeyecekleri için kaybettim bilerek isteyerek... tek başınıza yaşayabileceğiniz birşey değil...