17 Aralık 2008




EN YAKIN VE BİR O KADAR UZAK ARKADAŞIM EVLİ VE ÇOCUKLU

-ASKERE GİDİYOR-


"Şurada" bahsi geçen arkadaşımla uzun zaman sonra -yaklaşık 1,5 yıl- bayramın son günü telefonda konuşabildik...

Hayatın ona verdiği sorumluluklar henüz bitmemiş, bir çocuğu olmuş daha 40'ını yeni doldurmuş, ailesine yakın olan semtten ayrılıp kendi başlarına bir ev almışlar, mutluyum diyordu, sesindeki titrekliği saklamaya çalışarak...

Havadan sudan konuşurken, yarın sabah askere gidiyorum dedi, şans eseri aramıştım ve o ertesi gün askere gidecekti 15 ay... Askerde neler yaşayacağını az çok tahmin ediyorum, o yüzden sadece iyi dileklerimi söyleyip telefonu kapattım...

Hayat bir çoğumuza hiç adil davranmıyor, seçimlerimiz kendi seçimlerimiz olmaktan çok uzakta, arzuladığımız seçenek ne yazık ki bize sunulanların arasında yok bazılarımız için! :( NaKHaR

22 yorum:

DIAGONAL dedi ki...

hakkında hayırlısı ne ise o olsun

Xenophilius dedi ki...

Cidden trajik,bu ve bunun gibi olaylar;asıl toplumu yıkan bu olaylar...Hiç suçu bize atmasınlar,bir yerde ''zorlama''varsa bilin ki orda çürüme ve sapkınlıklar ortaya çıkar.Arkadaşında maalesef böyle bir zihniyetin kurbanı olmuş...yazık...

OpethMania dedi ki...

son notuna gönülden katılmakla beraber,siktir et geç diyorum...sevgilerle kal...

LoLLa dedi ki...

bu konuda bi ahkam kesemicem ;)
turkum ya ahkam kesmeyi pek severiz genelimiz :))
neyse LoLLa ben, az once sevgilinin blogunu kesfettim bayildim keyifle okudum, sonra sevgilinden seni kesfettim bi bi saatimi de seni okuyarak geciricem ve muhtemelen yarın ki finans sinavindan kalicam :))
konu o diil, CAZGIR NaKHaR BİR KUYUYA TAŞ ATTI 12/09/2008 6 AKILLI ÇIKARAMADI kısmı var ya, onu calabilir miyim dicektim :( :) cok sevdimm ya

LoLLa dedi ki...

sey bide blogRoll'uma ekledim seni sevgilini bide :) hbrn olsun nolii deme :)

ümt dedi ki...

bu yazınızı ve arkadaşınızın nişan ıyla ilgili yazdığınız yazıyı ve yorumların hepsinide okudum.Ne yazık ki bazılarımız böyle şansız oluyoruz.Ama ben şöyle bir şey söylemek istiyorum.Babam beni eski sevgilimden öğrenince dövüp kapı dışarı ettiği ve para karşılığı erkeklerle yattığım için.Ve ancak 2 yıldır düzgün bir hayat yaşadağım için.Çoğu insana ters geleceğini biliyorum.Ama keşke babam beni dövüp kapıdışarı etmseydi de evlenmemi isteseydi.Ben o zaman bir şişe su alabilmek için bir erkekle yatıp devamını getirmezdim.Ve hatta şu an evli bir erkekle yaşadığım beraberlik bile olmazdı.ki ona söz geçiremedim.İlkkez bu denli aşık olduğum için.Evlenseydim.O kıza saygı duyardım.Bedenimi satmazdım.sadece bunları söylemek istedim.
hoşkalın.

NaKHaR dedi ki...

@diagonal;

Amin

NaKHaR dedi ki...

@xeno;

Bunun adı ne yazikki hayat :s yapacak pek birsey birakmiyor bize, ama ben bizden sonraki kusaklardan umutluyum...

NaKHaR dedi ki...

@opethmania;

X.tir edip gecilecek durumlardan goremiyorum iste ben bunu, insanlarin kendi hayatlarini bu kadar gucsuz bicimde surdurebilmelerine inanamiyorum, tuzum biraz nemli anlayacagin, kuru degil :s

NaKHaR dedi ki...

@lolla;

Blog yazmaya baslayali 2,5 yil oluyor ve denemedigim sey kalmadi blogda, imlecler oynayan zimbirtilar son halini aldi, bir arkadasim daha almak istedi ayni cumleyi ama onun blogunun komseptine gidiyordu bu cumle, cunku bir delinin guncesiydi, ayrica direkt ayni cumleyi almadi degistirdi sadece ... Akilli cikaramadi kismini almisti ne yazikki patenti bana ait bu cumlenin bloglarda o yuzden calmak fiilini gerceklestirmenize uzulerek izin veremeyecegim...

Yorum birakan her blogger'i homofobik olmamasi dahilinde blogumun misafir odasina ekliyorum, tesekkur ederim. Bende ekleyecegim ama bir ust paragrafta bahsettigim konuda uzgunum.

Gökyüzü dedi ki...

Bilemiyoruz ki başka türlü olsaydı neler getirecekti hayat...

Şu anda yaşadıklarımızın, yaşanması gerektiği için yaşandığına inanarak devam ediyoruz...

neyse benimde canım sıkıldı:(

Adsız dedi ki...

yanıkkoza...
sabah sabah ağlama bahenemi yine buldum hergün ağlamak doğal oldu artık gülmeyi unuttum ne yapsam olmuyo kader bir kere ağlarını kurmuş bende sürekli düşüyorum inan arkadasına cok üzüldüm göz yasım gözümde dondu değerler ya öle oldu...umarım bir gün hep berbar özgürce el ele oluruz ....
yanıkkoza....

NaKHaR dedi ki...

@ümit;

Yazdigin seyler ve yasadiklarin bir cogumuz icin cok tanidik, kimileri yargilasa da ben bunu anlayabiliyorum, yargilamak benim haddim degil, isteyerek yapanlar var bu isi, hayata tutunmak kimileri icin hic de kolay degil gercekten bunu biliyorum...

En azindan bazi seyleri basarmissin daha once gayyorum blogunda yazdigin yaziya da yazmistim gun gelir babacigin da anlar akla kara neymis, ve cehennemi varsa bu dunyanin ardinda tanrinin, bizler yanacaksak onlarin dedigi gibi (ki ben buna inanmiyorum) babandan once cikacagina eminim...

NaKHaR dedi ki...

@gökyüzü;

Bende diger turlu olsaydi neler olurdu bilmedigimden arkadasim "mutluyum" dediginde sesindeki titreklige aldiris etmeden sevindim deyip susmayi tercih ettim..

ne de olsa yasadigimiz toplumda pek de iyi ornekleri mevcut degil diger turlu olsaydi soyle olurduya kesin gozle bakabilecegimiz;.. :s

NaKHaR dedi ki...

@yanikkoza;

Herseye uzulme bence, daha sonra aglamak istediginde gercekten insanin goz pinarlari kurumus oluyor, cok fazla duygusal olanlari yutuyor cunku yasadigimiz hayat... :(

inte dedi ki...

İğrenç bir psikolojiye bürünüyor gidecek olan ama gitmeden nasıl bir ortamda olacağını hayal edip gerilmemek lazım..Kardeşimi uğurladık cumartesi günü..Hergün telefonla konuşuyoruz.O da biz de daha rahatız artık..Beklediği gibi kötü bir ortamla karşılaşmadı çok şükür..Sadece yemeklerden şikayetçi:) Hiçbir gerilim yaratmadan, sevecen bir şekilde karşılanmış..
Bende bir değişim oldu yalnız..Hastanede gördüğüm her jandarmaya sarılıp öpesim geliyor şimdi:)

LoLLa dedi ki...

temeeem senin blogta daha guzel duruyo zaten :) vazgectim be aman tamam iiki istedik he ;)))
kisses .)

Esther dedi ki...

Yani eninde sonunda gidicekti.. keşke erken gitseymişde kurtulsaymış. 15 ay çok uzun bir zmn. bir gün bile dayanılmayacak bişey için üstelik... umarım iyi bir yere denk gelir de çok çekmez. hakkında hayırlısı olsun herkesin dediği gibi.

Esther dedi ki...

ahh nakhar yaaaa daha sonra okudum bu çocuğun yaşamını... ne çok çekmiş. ne acı! umarım en azından askerliğini rahat geçirir.. çok yazık ne hayatlar akıp gidiyo işte...

NaKHaR dedi ki...

@inte;

O da cok kotu bir yere gitmedi zaten, yasadigi sehre 2 saat uzaklikta biryer rahat edecektir ama psikolojik olarak ne olur bilemiyorum iste... :s

NaKHaR dedi ki...

@lolla;

:) tesekkur ederim calmadigin icin ilahi, :)

NaKHaR dedi ki...

@ester;

Ah be canim ne diyebilirim ki iste hayat dedigin gibi akip gidiyor, ölüm olmadigi surece basa gelen cekiliyor maalesef :s