20 Mayıs 2009




SİNİRDEN AĞLAYABİLİRİM!

Şurada bir yorum penceresi var gördünüz mü? Evet işte o yorum penceresi bloglarda moda olmaya başladı, kim çıkardıysa artık ne kadar küfür varsa ediyorum... Yok kardeşim böyle birşey...

Güzel güzel uzun uzun bir yorum yazıyorum, hemen altındaki pencerden "profil seçin" seçeneği var, oradan "google hesabı"nı seçip yorumu yayınlıyorum, pat hata veriyor, sadece bi yerde de değil her yerde... hata bile vermiyor aslında yorumu tekrar yazmak zorunda bırakıyor vs...

Azıcık vicdanı olan değiştirsin lütfen yaa..NaKHaR

14 yorum:

Ebru ER HASANÇEBİ dedi ki...

Bu çok hoştu :) :)

Rodmank dedi ki...

bende böyle bir sorun çıkmıyor ama sende sürekli çıkıyorsa profilini seçmeden kopyala yazdıklarını birdaha yazmak zorunda kalmazsın.
ps:Kedide ağlamakla ilgili bir yazı yazmış sana galiba :)

Nakhar dedi ki...

@ebru;

ehh arada hoşluklar yapıyorum :)

Nakhar dedi ki...

@rodmank;

bende yorumu kopyalıyorum zaten ama herhangi bir ileti de yazmıyor yorumunuz onaydan sonra görüntülenecektir gibi...

ps: ben yazılarımı önceden hazırlıyorum o yüzden alakalı değil birbiriyle konular... tamamen tesadüf olmuş :)

7.oda dedi ki...

aynı fikirdeyim, sırf bu yüzden kaç yorumdan vazgeçtim :) aynı şeyi iki kez yazmak kadar gıcık olduğum bir şey yok :(

Nakhar dedi ki...

@7.oda;

aynı şeyi yazmaya üşeniyor insan... yazılamıyor birebir zaten :)

La Santa Roja dedi ki...

Benim salak ofis bilgisayarımdan kaynaklanan bir problem sanıyordum bunu, oh rahatladım :)
Yorumu göndermeden önce kopyalayıp hata alırsa paste etmek bir refleks halini aldı bende.

Zenciörgüsu dedi ki...

bana denk gelmedi de hiç,mesela şu kelime doğrulama olayı var ya ona kızıyorum bende,sürekli sınanmak istemiyorum..:/

ayci dedi ki...

gecenlerde facebook´ta da böyle birsey oldu. arkadasima bir msj yazdim, tam 23 kez - tamam belki 12dir ama, sinirlenince biraz abartiyorum!

sonra küfür ettim!
yine olmadi!

facebook hesabimi kapatabilirim bu yüzden! ama sen sakin blog kapatma ha :)

Nakhar dedi ki...

@la santa roja;

evet o refleks bende de gelişti biraz ama bazen unutuyorum... :) bilgisayardan kaynaklanmadığına adım gibi eminim, 3 bilgisayarda denedim olmadı... :)

Nakhar dedi ki...

@nostatic;

hiç o kelime doğrulama olayına girmeyelim, gördüğüm bloglarda uyarıyorum çoğunlukla ama yine de oluyor çıkıyor onlar, yorum yazacağına emin misin diye soruyormuş gibi geliyor bana :)

Nakhar dedi ki...

@ayci;

yok canım nerden çıkarttın blog kapatmayı, benim sorunum değil ki o özelliği kullanan blogdaşlarımı uyarmak için yazdım bu yazıyı da geçen çok sinirime dokunmuştu çünkü :)

Düş Gezgini dedi ki...

Aslında onayladığında yorum kaydediliyor. :)

Nakhar dedi ki...

@düş gezgini;

onaylıyorum, sayfa yenileniyor ama yorum kaydedilmiştir demiyor yoksa bende biliyorum :)