07 Ağustos 2009




AŞK MASONU !



İnsanda biraz edep, biraz vicdan olmalı, karşısındaki insan her ne olursa olsun sevmeli, sevemiyorsa efendim saygı duymaya çalışmalı, kısacası yaşadığı hayat, eklemsel duruşu, cinsel tercihi her ne olursa olsun koşulsuz kabul edilmeli, insan olmanın tek ve asıl kuralı budur...

Birileri, hakkımda birisine; "nakhar hür ve kabul edilmiş masonmuş!" gibi birşeyler söylemiş olmalı ki, o birisi gelip üzgün bir smileyle doğru olup olmadığını teyid etmek istemiş bana sorarak...

Kendi halinde bir insanım dostlarım, hayatta kabul görmüş tek farklılığım eşcinselliğimdir... Bu bile farktan sayılmazken kendi akıl dünyamda, aklınızın alabilmesi için lafın gelişi söylüyorum...

Bağlı olduğum tek din AŞK'tır benim... Bu dini de tek bir kişiyle yaşıyorum 45 aydır...Gaykedi'mle... Bağlı olduğum en büyük topluluk çekirdek ailemdir... Bundan sonrada feriştahı gelse tanımam...

İnandığım tek Tanrı'ya şükürler olsun iç ve dış bedhahlara yenilmeyerek 27 yaşıma geldim, artık biraz büyüyünüz dostlarım...NaKHaR

33 yorum:

sidik yarıştıran kaplumbağa dedi ki...

ya yazık nakhar sana :D biri çingene der öbürü siyonist, başka biri mason, eşcinsellik başlı başına küfür zaten :)) inan anlıyorum seni

Asıl sinirlendiğim şu dünyada sanki bütün yahudiler mason, hepsi leş gibi zengin, güç sahibi falan, yok böyle bişey.. Kalıplaşmış önyargı denen şey bu olsa gerek..
Bide komik bişi söyleyeyim gül, renkli yazılmış tanrı kelimesini tıklamaya çalıştım az önce, sanki açılacak url'si var ahahah

noranıngemisi dedi ki...

Ne çağrışım yaptırdı bilmiyorum ama Elif Şafak'ın AŞK kitabını okumalısın :)

7.oda dedi ki...

aşkla yaşa daima :)

haspam dedi ki...

Yok artık yani.Sinek küçüktür mide bulandırır biliyorum ;ama bunlarla uğraşma, canını sıkmaya bile değmez Nakharcım.Birileri her zaman bir şeyler söyler, bu kanun gibi bir şey artık.Milletin ağzı torbe değil, e biz de düşünmeden konuşan bir toplum olduğumuza göre.

LocuS dedi ki...

Son derece can sıkıcı bi durum insanların takılıp kaldığı konulara bak ...dedikoducu magazinsel beyincikler bundan ne gibi bir haz alır anlamış değilim, yapılan yakıştırmada komik ve bayahı bi paranoyanın ürünü. Neyse kafana takmamana sevindim .......

NaKHaR dedi ki...

@sidik yarıştıran;

sıfatlara kulak asmamayı bırakalı uzun zaman oluyor, sadece sorduğum kim çıkartıyor bunları merak ediyorum... birisi birisine benim için birisinin ağzından burnundan kan getirdi bile demişti bir zamanlar... :))

NaKHaR dedi ki...

@noranın gemisi;

elif şafak'ı hiç okumadım, bana biraz uzak bir yazar... yine de önerinizi dikkate alacağım... :))

NaKHaR dedi ki...

@7.oda;

amin, hepimiz aşkla yaşayalım.... :)

NaKHaR dedi ki...

@haspam;

vallahi canımı zerre sıkmadı bu iş, hatta çok güldüm bu ne yaa diye... üşenmedim bahsedilen masonları araştırdım inceledim internet üzerinden, amaçlarında herhangi bir artniyet söz konusu bile değil "insanlık adına dünya barışını sağlamak" ana hedefleriymiş.. ki bende son birkaç aydır canlılra karşı sevgi saygıdan bahsediyorum ya herhalde kendilerince öyle sandılar...

NaKHaR dedi ki...

@locus;

kafama takacak bir sürü şeyi bile es geçerken bunu takamazdım sanırım... güldüm geçtim, ucuz magazinsel dedikodular... :)) ama kimden çıktığını merak etmiyr değilim açıkçası :))

gaykedi dedi ki...

dinciler dinci olmayan herkesi masonlukla suçluyor, kardeşime de rotary çalışmalarından dolayı mason diye takılan arkadaşları var siktir et gitsin sevgilim, acaba bu ülke de kaç kişi masonluk hakkında bir paragraf ansiklopedik bilgi sahibidir ki?

Ebru dedi ki...

Bunları yapanlar üstlerine alınmayacaktır bile, biz kafa yorar yorumlarız sadece :(

NaKHaR dedi ki...

@sevgilim;

:)) ben bile bilmiyordum hiç gerek duymamıştım araştırmayı... :))

NaKHaR dedi ki...

@ebru;

onların anlamasını zaten beklemiyorum, ben kafamın içini boşaltıp rahatlayayım yeter :) üzülmeye bile değmez :))

Günay Doğan dedi ki...

"Bağlı olduğum tek din Aşk'tır" sözüne bayıldım. Ne güzel.

NaKHaR dedi ki...

@günay doğan;

ağzımızdan çıkanı kalbimizde hissediyoruz da ondan :)

hye dedi ki...

Bağlı olduğum tek din AŞK deyince Elif Şafak önerilmiş sana. Bu cümleni okuyunca benim de aklıma o geldi.

principessa dedi ki...

kediyle olan aşkınızı kıskanıyorum bir bayan olarak. :)
bir kadın ve bir erkeğin ilişkisine kıyasla daha mutlu hissi veriyorsunuz.Çok güzel yani:)

NaKHaR dedi ki...

@hye;

enteresan... aşk üzerine sadece elif şafak yazmış gibi :))

NaKHaR dedi ki...

@principessa;

maaşallah de... çok şükür sevgi ve aşk bakımından artarak giden bir birlikteliğimiz var... :) bir kadın ve bir erkek de bu kadar sevgi dolu bir ilişkiyi çok daha rahat yaşayabilir TR şartlarında... yani senin için böyle bir ilişki dileyeyim ben... :)

principessa dedi ki...

allaha çok şükür benimde dolu dolu ve mükemmel giden bir ilişkim var :)
ama demem o ki sanki bir kadın ve bir erkeğe göre her zaman daha mutlu bir ilişki sürüyorsunuz gibi bir durum var !
allah bozmasın :)

NaKHaR dedi ki...

@principessa;

böyle birşey geleceğini tahmin etmiştim olmayanlara gelsin o zaman o dileğim... :)

Şems der ki; "uzun süreli ilişkiler şükür gerektirir"

kadın ve erkeğe göre daha huzurlu bir ilişki sürmenin sebebi birbirimizin ihtiyaçlarının ne olduğunu biliyoruz maddi, manevi, cinsel yönden... :) ve bir de beraber evrilebilmek çok önemli aynada kendine bakar gibi birbirini yansıtıyor sevgililer... her kim kendimi sevmiyorum derse yalan söyler kendini sevmeyen başkasını seviyorum demesin...

senin adına da çok sevindim ve allah bozmasın'a AMİN ikinize de maaşallah diyeyim o halde... :))

Adsız dedi ki...

benim bile aklıma gelmezdi :) Boşver o salakları kendi gibi olmayanları hemen bi şeyle itham edecekler ki biraz rahatlasınlar iç dünyaları feraha ermişçesine aldırış etme.-TuTasTe-

NaKHaR dedi ki...

@tutaste;

vallahi bunu söyleyen sensen şaşırdım şimdi... bir zamanlar siyonisti nakhar :)

Adsız dedi ki...

siyonist gibi dedim :D tekrar oku o yazıyı.Mûsevî ile Siyonist farklı kavramlardır dinci ve dindarda olduğu gibi.bay 27 yaşlı Naxar !

NaKHaR dedi ki...

@tutsaste;

açıkçası adımı hala düzgün yazamıyorsun, musevi ve siyonist farklı kavramlardır evet ama masonluk da farklıdır...

halk arasında siyonistler ve masonlar aynı kefeye konur...

ve bahsettiğim şey kavram değildi yaptığın sıfat yakıştırmasıydı aynı şeyi zamanında yapmıştın diyorum... Adımı düzgün okuman ve yazman dileğiyle.

NoNeLeSS dedi ki...

Söyleyecek laf yok ki...
Hepsini söylemişin...
Ötesi yok cidden...

Cidden feriştahı gelse seni yıldıramaz...

Hep kendi yolunda bu kadar emin git sevgili NaKHaR...

Yaşa be!!!

NaKHaR dedi ki...

@noneless;

teşekkür ederim, insan istese de bildiğinden şaşamıyor ki, başkasının bildiğini yamaya kalktığında ise yüzüne gözüne bulaştırıyor...

mesela ben biriyle kavga etmeden dost olamıyorum, kedinin yöntemiyle hareket edip birazcık tölerans göstereyim diyorum hadi bu da kavga etmeden olsun dediğim zamanlarda karşımdaki kişi haddini aşıyor, başta gösterdiğim yüzü de değiştiremiyorum o zamanlar da ne oluyor yani? olmuyor!

p.s. isim doğru yazılsın yeter, büyük küçük harf işin süslemesi, ve haddini bilmeyen msn çocuklarına özellikle rica ediyorum sanırım bir önceki kişiye olan cevabımdan ötürü büyük küçük harf de olmak üzere yazmaya özen göstermişsin... gözümden kaçmadı :)

NoNeLeSS dedi ki...

Sevgili NaKHaR:)

Ben de kendi çapımda "X" in "KH" ye denk gelmediğini göstermek adına bastıra bastıra doğrusunu yazdım,yoksa önemli olan isim, süsü zaten senin karakterin;)

Sevgiler,

NaKHaR dedi ki...

@noneless;

teşekkür ederim, güldürdün sabah sabah, X harfinden nefret ettim zaten o kadar yani... :)

Adsız dedi ki...

"kh" sesi yazımda İngiliz ve Fransız dili hariç hemen hemen tüm dünya dillerinde "x" olarak yazılır istisna Meksika İspanyolcası v.s. "j" oalrak...

NaKHaR dedi ki...

@Adsız;

dünya dilleri hakkında senin kadar bilgim yok, eğer adım X ile yazılıyor olsa idi X ile yazardım, Türkiye de yazşıyorum ve Türkçe de X diye bir harf yok... yorma kendini...

pisikopati dedi ki...

ben en çok şu üzgün smiley'e güldüm ya. Yani ne bu seni çok seviyor ama bunu yakıştıramıyorum sana şirinliği mi...