08 Eylül 2014




KONTROL MEKANİZMASI

- Dejavu Oluyorum -

2010 yılının Haziran'ında aldığım “Barışta ve Seferde askerliğe elverişli değildir.” raporumun son kullanma tarihi geçmiş olacak ki beni tekrar GATA koridorlarında görmek istiyorlar.

Kontrollerin en laçkalaştığı - fotoğraf/video görüntü gibi materyallerin istenemediği - bir dönemde 1. derece yakınım; ablamla gitmiş, bütün testlerden geçmiş ve 30-40 kişilik kurul karşısında iki elimin başparmaklarını kırmızı mürekkebe batırıp, rüştümü ispatlamıştım.

Siteye girerken, güvenliğin “Size mektup var hocam!” diye elime tutuşturduğu zarfın üzerindeki yazılardan ve pullardan işkillendim. İçimden “siyanür olmasın! Hadi hayırlısı” diye geçirip zarfı açık havada hızlıca açtım.

İçinden bir iki paragraflık bir yazının olduğu ve “Savunma Bakanlığı … Askerlik Şubesi” başlıklı

“2’nci kontrol muayenesi (sağlık kurulu) için GATA Psikiyatri Polikliniğine sevk edileceğiniz emir ile bildirilmiştir!” yazısı…

Ne yalan söyleyeyim tüylerim ürperdi ve sırtımdan soğuk bir ter attım o dakika… Sakinim, bir görünüp geleceğim.

Devlet kontrol mekanizmasını sıkılaştırdığından. O laubali “sözlü ispat” döneminde rapor alanlar için ikinci, hatta üçüncü bir muayene şart olacak gibi gözüküyor. Yani 2010 ve sonrasında rapor alanlar hazırlanın...

5 yorum:

ah bi deli olsam dedi ki...

ya ne nalet bişeydir bu ya kaldırsalar da külliyen kurtulsak benim de başımda bedelli yapıp kurtulmayı planlıyorum ama ahhh işte :S

Nakhar dedi ki...

bedelli bana denk gelmemişti o zamanlar, şimdi ikinciye benzer testleri yapacağım hadi bakalım... Bitmez sıkı tutuyorlar... Kedi 3 kez gitmiş peşini tamamen bırakmaları için :)

Ogaybende dedi ki...

belki sıkılmış normale ! dönmüştür demişlerdir akıllarınca :/

Unknown dedi ki...

İnanamıyorum ben de bir kere alıyorsun bitiyor sanıyordum. Şimdi diyelim ki sen eşcinsellikten vazgeçtin ya da iyileştin o zaman askere mi alacaklar yani :O

aboow ne saçma bişi bu böyle...

Nakhar dedi ki...

@Kaan Arer;

Açıkçası son zamanlarda içten içe 5-6 ay hiçbir şey yapmadan çalışmadan dinlenmek istiyorum diye düşünüyordum. Tam zamanında geldi ama istediğim şey bu değil :) 10 Eylül'de gideceğim bakalım ne istiyorlar?

O Gay Ben de;

Bloga yazdıklarımdan takip ediyorlar herhalde :)