19 Ağustos 2008




İÇİMDEKİ TINILAR - 6


Leo Delibe'nin yazdığı Lakme Operası'ndan The Flower Duet (çiçek düeti)'ini paylaşıyorum bu kez...

Lakme - Flower Duet by Léo Delibes on Grooveshark

Sevgili kedim için cennetten bir tını, benim için ruhumu alıp, o çok tartışılan beyaz ışığa doğru götüren eşsiz bir eser... Nitekim arakladığım bilgilere göre; Yanni Aryası'nın bir kısmında, The Hunger filminde iki lezbiyenin sevişme sahnesinde, Nip Tuck dizisinin birkaç bölümünde kullanılmış bu eşsiz parça...

Arşivinizde bir de bu oluversin...N

8 yorum:

7.oda dedi ki...

dinliyorum şu anda..
çok güzelmiş yaf

NaKHaR dedi ki...

7.oda;

beğenmene sevindim, iyi dinlemeler, kulakların pasını silen birşey :)

salih dedi ki...

sevgilimle iki nıp tuck fanatiği olarak bu eşsiz parçayı dinlemiştik.
sevgiler.

whoami dedi ki...

Henüz blog falan açmadan önce bogundan lovers in the city şarkısını dinlemiştim...Çok hoşuma gitmişti..Bunu da beğeniceğime eminim...Saol Nakhar...

NaKHaR dedi ki...

@salih;

ben nip tuck'ı arada rastlarsam izliyordum ama severim yine de... iyi dinlemeler diliyorum :)

NaKHaR dedi ki...

@whoami;

Tanita Tikaram'ın ayrı bir yeri var bende... iyi dinlemeler... :)

MOBIUS dedi ki...

Of ki ne of, buna bayılıyorum ben!
Şahane tınılar:) Bir ara sabhtan akşama dinliyordum. Ağzınızın tadını biliyorsunuz Nakhar:)
Bu arada Tanita Tikaram ile sizin sayenizde tanışmış oldum, tişkür ederim:)

NaKHaR dedi ki...

@mobius;

inan teşekküre gerek yok, sokaklarda bangır bangır dinledikleri - ve bana göre iğrenç- müzikleri isteğim dışında bana dinletenlere nispet -bana göre saygıdeğer, saygıyı hak eden- bu şarkıları paylaşmaya çalışıyorum...

hepsi bu... iyi dinlemeler :=)