10 Ağustos 2008

*
*
PERUKLU CİNAYETLER
+18kitap
*
*
Tanrıça'dan aldığım 5 kitaplık cinayet serinin 4.sü de bitti... Söylememe gerek var mı bilmiyorum... Kahraman aynı...
*
Size tavsiyem benim gibi görmemişlik yapıp hepsini ardı ardına okumayın zira bazı noktalarda boğulacak gibi oluyorsunuz... Yazar, seri halinde okunacağını var saymadan ki bence de gayet haklı, kahramanın özellikleri üzerinde duruyor... Tabii ben her özelliğini ezberlemiş olduğumdan sıkılıyorum yoksa gayet eğlendim yine :)
*
Merak eden okusun diyorum gene... Google'a yazdınız mı çıkıyor efendim, nerden alacağız diye mail adresimi kilitlemeyin :)... NaKHaR

2 yorum:

Lütfi Mutluer dedi ki...

Mrb arkadaşım çok güzel bir blog olmuş başarılarının devamını dilerim..
Benim siteme de beklerim www.anindayorum.com
Hoşçakal...

Nakhar dedi ki...

@ali;

arada bakarız, beğenin ve temennin için teşekkür ederim... oynak menüyü sevdim :)