28 Kasım 2008



*
İÇİMDEKİ TINILAR - 14
**
Hayatınızdan 10 dakika çalmak istiyorum, belki soluyacak 10 dakikanız bile kalmamıştır kimbilir, Cnbc-e'de geçtiğimiz yıllarda yayınlanan ve üstüne başka dizi tanımadığım "Six Feet Under"ın final bölümünün son 10 dakikasışuradan mutlaka izlemelisiniz... İnsanın içinde tarif edilemez bir duygu yaratıyor...

Backround da çalan Avustralya'lı Sia'nın söylediği "Breathe Me"  şarkıyı da şuradan dinleyip beğenirseniz indirebilirsiniz... Ben bu şarkıyla ölüp ölüp diriliyorum ve şükrediyorum, hala sevdiklerimle beraber nefes alabiliyor olduğuma... N

15 yorum:

TATLI DILLIM dedi ki...

parça çok güzel...
illa ki ağlatıcaksın yani di mi :)

Adsız dedi ki...

gece gece ağzıma zıçtı hem şarkı hem six feet undersın son 10 dk sı
benden çamakla kalmayıp ömrümü yediğin bu görsel ve tınısal sölenden sonra gözüme gözükmeeeeeeeeeeeeeeeeee

:)

Nakhar dedi ki...

@tatlı dillim;

eee ben ağlamayı çok severim, ağlatmayı da :)

Nakhar dedi ki...

@kayınörümcek diagonal;

şimdi sana mahsuscuktan laylaylom bi video koysaydım olmazdı ki gerçekçi olmalı bence :)

Adsız dedi ki...

tamam kabul ettim realist bir video clip lakin bu kadar dramatize edilmişi fazla geldi sanırım



bana bak gene depresyona sokma beni :)

Adsız dedi ki...

Diziyi hiç izlememe rağmen sonundan çok etkilendim.Valla bunlar insanı zorla ağlatırlar :)
İçim bi fena oldu be...

Unknown dedi ki...

çok teşekkür edeim bu şarkıyı ruha ermağan ettiğin için.ne kadar ki ağlamamak için izlemediğim siz feet underın son bölümü de izledim ve bi güzel ağladım.sağol.çok sağol.

ben can

inte dedi ki...

Ayıp ama..

Emre KORLU dedi ki...

değil son on dakikasını hiç bir bölümünü unutamayacağım bir dizidir..

Nakhar dedi ki...

@saçmalamalarım;

dizinin bütün bölümlerini izleyebilseydin Televizyon tarihi böyle bir yapıma imza atamadı şimdiye kadar bir de "Angels in America" var biraz fantastik bir yapım...

Nakhar dedi ki...

@sessiz ve soluksuz;

Demek ki izlenip dökülecek birkaç damla gözyaşın varmış, ağlamak güzeldir yaa... :) ve eminim neden daha önce izlemedim diye kızmışsındır kendine..

hoşgeldin can... :)

Nakhar dedi ki...

@inte;

neye ayıp anlamadım, ağlatmama mı :)

Nakhar dedi ki...

@gay-yor;

keşke hiç bitmeyeydi, maalesef iyi yapımlar reytingler süper devam stratejisini uygulamıyor...

bizim kıytırık milyon bölüm çekilen dizi furyası gibi :(

inte dedi ki...

Bugün iki sevgili yorumlarıma soruyla cevap verdiniz ya ne diyeyim kuzum size ben..:))
Angels in America dedin daha beter ettin beni şimdi..Canım çekti çok..

Nakhar dedi ki...

@inte;

ama canım sen ayıp ama yazmışsın vallahi anlamadım :) gaykedinin huyudur habire soru sormak :=)