04 Ocak 2007

SEN NE DERSEN DE!
Escinsel iliskiyi ahlaki acidan dogru bulmamak baska insanlarin escinsel evlilik yapma hakkini engellememelidir. ben dunyanin en homofobik insani da olabilirim, iki erkegin birakin sevistigini dusunmek, opustugunu gormek, birbirlerinin elini tutmalarini dusunmek bile yedigim yemedigim herseyi kusmama sebep olabilir. tanrinin bütün escinsellerden nefret ettigini, veya escinsel herkesin cinayet islemekten daha büyük bir gunah isliyor oldugunu dusunebilirim. ancak bunlardan hicbirisi bana baskalarinin hakkina mudahale etme yetkisi vermez, veremez. bunlarin hepsi, benim dusuncelerim / hislerim / inanclarimdir, baskalari bana katilir veya katilmaz. kendi ahlak degerlerimi baskalarina empoze edemem, bu temelden curuk bir harekettir. herkes istedigine inanmakta ozgurdur ve benim inanclarimi baska insanlara dikte ettirmem onlarin bu ozgurlugunu kisitlar. bu sebeple ben kimsenin karsisina cikip da "escinsellerin evlenmesi benim dusuncelerimle uyusumuyor", "escinsellerin evlenmesi bu dunyadaki en igrenc sey", "escinsel evlilik mi? oleceksin seni gunahkar! kafir! cehennemin atesinde sonsuza kadar kavrulacaksin, bu dünyada ben yasadigim sürece tanrinin nefret ettigi bu seyi yapamazsiniz!" gibi seyler sayiklayamam. benim dusuncelerim / inanc sistemim /ahlak degerlerim baskalarini baglayamaz...ek$i

Hiç yorum yok: