09 Ocak 2007

HOMOFOBİK ANONİM
BEY/HANIM -II
AMA!Onlara hakaret edemezsiniz, buna izin veremem... Ki siz dahil herkesin annesi babası var (bildiğim kadarıyla bu böyle) ve sözlerinizi onları duşunerek söyleyiniz lutfen... Eğer ben size kufredecek olsam emin olun ebeveynlerinizi buna karıştırmam... ayrıca size kufrederken kimliğimi saklama korkaklığını da göstermem...Kesinlikle sinirli değilim... Ayrıca sizin gibileriyle uğraşmak ta istemiyorum... Anlamanız gereken şudur ki, tekrar yineliyorum : Bana istediğiniz kadar kufredebilirsiniz
* * *
AMA!Bunu uslubunca yapmanızı öneririm... ailemden kufrettiğiniz bazı kişileri kaybedeli iki yıl oldu eğer en ufak bir vicdana sahipseniz buyukluğu ile övunduğunuz şeyinizi bulduğunuz her deliğe sokmaz, eşcinselliğim adına hiçbir suçu olmayan insanlar hakkında atıp tutmazsınız...Umarım derdimi anlatabilmişimdir...NaKHaR

3 yorum:

Adsız dedi ki...

itiraf!!!
dibine kadar homofobi ye karşı dursam da, çok sevdiğim erkek bir arkadaşımın homofobik olduğunu farkettiğim an bende eksilişini acı bir demiri ısırmış gibi yaşasam da nooluyor nasıl oluyor bilemiyorum bazen kendimi kalabalık bir grubun içinde eşcinsellikle ilgili yapılan saçma sapan bir geyiğe saçma salak bir gülümsemeyle iştirak ederken yakalıyorum.farkeder farketmez kendimden utanıyorum ama insan kendini başkalarına yapabildiği gibi eksiltemiyor.üzgünüm...
bilinç altından sağlam bir trojan yemiş durumdayız galiba hepimiz...
yukarda savaşsan da içerden neyin ne zaman çıkacağı belli olmuyor.
samimiyetime inanman dileğimle...

insan dedi ki...

neden birilerinin size kufretmesine izin veriyorsunuz ki?
aileniz hangi sebeple onemliyse siz de o sebeple en az onlar kadar onemlisiniz.
insanlar soylemek istedikleri seyleri dogru durust ve insanca soylemeyi ogrenmeliler.
kufretmeden..

Adsız dedi ki...

birilerini küfretmeye teşvik ettiğini düşünücem neredeyse.. tepki vermek adına sadece küfredebilen bir zihin, nerde durması gerektiğini vurgulayan uyarını algılayacak mı sence..
böyle açık davet alan bir küfürbaz olsam, sınırlarımı kendim çizerdim herhalde..