02 Ekim 2008





CANIN CEHENNEME !


Geçen yıl, bizi kandırmayı çok iyi becermiş, insanlara güvenimizi tabanından bir kez daha sarsmış bir kız arkadaşımızın, vize-final haftalarında toplandığımız evinden, polis aramaları sonucu, kundaklanmış bazı arabaların plakaları, birkaç eylem planı bulunmuştu…

Yasadışı bir kampa katılmış, bizi “dizlerimden ameliyat oldum” diye (kendisinin boyu çok kısaydı) kandırmayı başarmıştı… Boşuna demiyorlar yani “götü yere yakın olandan korkacaksın” diye…

Sonraki günlerde aynı kampa katılmış bir milletvekilinin kızıyla beraber gözaltına alınıp aldığı sabıka nedeniyle okulla ilişiği kesildiğini düşünüp, rahatlamıştık duyduklarımızdan sonra…

Zira kendisi aramızdan ayrıldığından itibaren sınıfımızda tüm küsler barıştı… Arabozucu olarak herkese bir şeyler söylemiş “o senin hakkında şöyle söyledi” diyerek…

Bu yıl bu kız “tüm yüzsüzlüğüyle” aramıza döndü… NaKHaR


19 yorum:

ESTHER dedi ki...

nee bu kız pkk lı fln mı yoksa polise fln haber versenize... ne iğrenç. hem yasa dışı örgütlerde takıl hem sınıftaki herkesin arasını boz... nerde görürsen bodur allahın belası odur die laf vardır bizde de :D bari bu yıl dışlayın şunu. hatta ezin, aşağılayın. nefret ettim kızdan tanımadığım halde :D

øττøṃαṉṡ dedi ki...

yüzüne tükürsen yarabbi şükür dien tiplerden hiç haz almam küfür edesim geldi neyse içimden saydıriim :) öle tipler benden uzak allaha yakın olsunlar.

ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...

amanın çok korkunç yine herkesi birbirine düşürmesin bu??? :))

Uyumsuz dedi ki...

katledin derim, tırpanla. Ama yok, tamamen yok sayın, yasarken psikolojik çöküntü yüzünden bogulup gitsin. Ama sonra haline bakıp yazıktır o da insan, kötü çocukluk kurbanı diye tuzaga dusmeyin.

Ferhanca dedi ki...

Sizlerde tavrınızı alırsınız bu kadar kazık ve yalandan sonra:(
desene sizin sınıfta burhan var:)))

Nakhar dedi ki...

@ester bacım;

söylemeyeyim dedim ama evet o dediğinden :s

sorgusu bitmiş salmışlar okula dönebilmiş, okulda o kadar çoklar ki anlatamam, toplanıp toplanıp birşeyler konuşuyorlar... :s

nerde görsen bodur... lafı da gayet hoşmuş yaa ama sevdiğim bodur insanlarda var :D

Nakhar dedi ki...

@øττøṃαṉṡ;

küfür etmeye bile değmiyor, küfrettiğimizde yaydığımız negatif enerjiyle besleniyorlar çünkü, korku ve nefretle besleniyorlar, görmezden gelir gibi yapıp fişlerini çekmek lazım geliyor :)

Nakhar dedi ki...

@ne ben olabildim ne başkası;

işte o biraz sıkar artık, onun bıraktığı gibi değil ortamımız, tamamen rafine hale getirdik, kirini bulaştırması için her koşulda yaşayan bir mikrop olması lazım :)

Nakhar dedi ki...

@uyumsuz;

dediğin gibi yok sayıyoruz şimdilik, zaten feci tırstırmışlar gözaltında, cenderede germişler biraz boyu uzamış :)

Nakhar dedi ki...

@ferhanca;

buhran değil de biraz şaşkınız, sabıka almamış olmasına ve aramıza dönebilmesine :s yasalar bu kadar bağlayıcı oluyor işte...

aileside bu suçlardan dolayı sabıka almış geçmişte...

Uyumsuz dedi ki...

sürünsün :P

Nakhar dedi ki...

@uyumsuz;

öyle diyorsan öyle olsun.. :)

xx dedi ki...

"uyumsuz" çok hoşsun :))

TATLI DILLIM dedi ki...

bazılarının çöpe atılması gerekiyor ama maalesef insan oldukları için atılamıyorlar ama ben olsam atardım yani :p sen naparsın bilemem, dikkat et..

sitenin yeni halini çok beğendim şekerim :)

Nakhar dedi ki...

@tatlı dillim;

bakıyorum bugün dilinden bal damlıyor :p uzak dursun birisi gelse sorsa bildiklerimi anlatırım yani... burdan Türk Adaletine sesleniyorum... :)

istemeden oldu bu şablon... kullandığım diğer şablon hata verdi... geçici olarak böyle takılacağım... :)

miso dedi ki...

Aman nakharcım, uzak durun, uzak. Bunun başka ilacı da yok çünkü; tek ilaç uzakta durmak ve hatta kaçmak :))

marruu

Nakhar dedi ki...

@mişo;

uzak duruyoruz canım ama aynı ortamda ne kadar uzak durulacaksa o kadar işte... :)

Adsız dedi ki...

BİR YORUM YAZDIM AMA SİLDİM ŞİMDİ,NE KADAR ..

Nakhar dedi ki...

@adsız;

söylenecek söz yok tabi... :S