02 Ocak 2015



ÇAMUR!


Ne yana dönsem kıble mi olur bana cehennem?
İçim yanmış, aklım şaşmış, kafam karışmış
Bir su ver, bir akıl
Yılandan bir söz gerek sarılacak
Ki korkmam.
Geç karşıma yalanlar anlat!

İbresi şaşmış pusulayım, yönlerim ayıp,
Akla yatmayan selamlar olsun düşmanıma
Dostlarım kayıp!

Arsız oldum, yüzsüz oldum, sözler verdim kendime!
Sırlar…
Çenesi düşük cırcır böceği gibi
Eteğimden döküldü taşlar…
Ne ben anlayabildim dilinden,
Ne anlatabildin…

Çamurdan mı olmuş insan, hamurdan mı?
Yoksa yalandan mı?

Tek bir hayat yaşadım.
Çamlar devirdim, çamdan düştüm
Ben o yağmurda oynanmış, çamurlu toptum.
Rengini balçıktan almış, o meşhur 
Camdan bakan kızdım!

Yar oldum,
Brütüs’ten hallice yarendim düşmanıma,
Ve şeytanıydım dostumun
Cehennem cücelerini tekmeliyordum da
Kıldan inceydi,
Kader diye yazılmışa boynum…N

2 yorum:

Unknown dedi ki...

kaan bunu da beğendi. özellikle çamur ve yalan ikilemine bayıldım. bir de modern bir şiir olmuş. tam bir modern edebiyat ürünü.. teşekkürler efenim. devamını bekliyorum. yazın ki okuyalım..

Nakhar dedi ki...

@Kaan Arer; Sen söyleyene kadar şiirin tarzına hiç bakmamıştım... Modern şiir özelliklerini bile bilmem o.O Yalnız belli bir ölçüye sadık kalarak yazılan şiirlerin dışında kalanları okumaktan keyif alıyorum kendi adıma. ;)

Yakın geçmişte yazdığım çok az eskilerden seçmece yapıyorum genellikle arada işte bir kitabın, bir filmin etkisiyle çıkanlar... :)

Cevap yazmayı unutmuşum ben yaa... :)