26 Ağustos 2014



YAŞARIM!

Ahmaklığım diz boyu
Boy verdiğim yerde ölür, 
bir kaşık suda boğarım kendimi.
Artistliğimi dilime nakşederim!
Büyümenin onda dokuzu,
kazık yemek, nasıl olsa hayattan...

Özrüm büyüktür kabahatimden.
Milyonlarca aşk çıkarmışımdır,
Kendi bedenimden…
Cemrelerim düşer;
yastığa, yorgana ve çarşaflara...
Cız! eder içim,
Yanık kokusu alırım kalbimden!

Yanarken eririm ve sönerken üşür tenim…
Ölürken kaskatı kesilirim!
Ömrüm kısadır benim kelebeğinkinden,
Bir gün yaşarım, bugün yaşarım, 

O günü de aşkla yaşarım! N

2 yorum:

Unknown dedi ki...

cevval olmuş.
keşke bir yerde bir umut olsaydı ve bu şiiri ben size kendi yorumumla okuyabilseydim. sanki ben başka bir hayat verdim sesimle bu şiire..

Nakhar dedi ki...

@Kaan; Teknoloji insanları bir araya getirmeden de iletişim kurduruyor ses kaydı alabilirsin :) Belki bir dahaki gayblogger buluşmasına yetişirim... :p

Şiir işte! Her okuyanın sesinde başka bir ruha bürünür...