10 Mayıs 2008



NE ZAMAN 
EVLENECEĞİZ
KEDİİİ? :)

Bundan tam 1 yıl önce, "buradan" sevgili sevgilim "gaykedim"'in yaptığı süpriz (tabii ki beklediğim ama yok yaa olmaz dediğim) teklifini blog dostlarımla paylaşmıştım....

Şimdi bugün itibariyle işte bu evlilik teklifinin 1. yıl dönümü, tabii ki bir çok şey değişti, blog dostlarımızdan özellikle kendi aramızda olacak düğünde çeşitli görevlere tabi tutacağımızı (ki kendi istekleri doğrultusunda) duyurmuştuk... Kimileri blog dünyasından ayrıldı, kimisi ülke değiştirdi, kimileri de tam aksine o zaman yurt dışında iken şimdilerde dönüşler oldu...





O zamanlar blogumuzun ilk yılı olması nedeniyle çok da genişlememişti blogdaş çevremiz... Şimdi kimi hangi göreve nasıl getireceğimizi kara kara düşünmekteyim açıkçası... birine sen şunu yap dediğimizde öteki alınacak diye korkuyorum... 

Ki esprisine yapılan bir sürü dialog da cabasıydı ilk duyuru da... 

Haa bir çok şey değişti derken, değişmeyen şeyler de var tabii, yine kedimi aynı aşkla seviyorum onun beni sevdiği gibi ve aşkın ömrü 3 yıldır şaçmalığına kı.ımızla gülerek devam ediyoruz... Arada feci tartışmalarımız, tekmeli tokatlı olmasa da sözlü kavgalarımız, maximum 1 gün süren küslüklerimiz olmadı değil hani... hele ki ben en cazgır dönemlerimi yaşıyorken...







En yakın zamanda bu olayı gerçekleştirmek için sevgili kedi'mi sıkıştırıyorum, o kadar çok mail geliyor ki hani evleniyordunuz ne oldu? diye...(aslında şimdiye kadar 2 tane geldi o kadar ilgili davrandı düğüne gelmek için can atanlar :) Kedime dönüp "evde kaldım yaa" diye tatlı tatlı çemkirdiğim de oluyor bazen... 

Hani kız tarafı değilim, başvurduğum bir sürü yarışmadan da ses çıkmayınca öğrenci bi adam olduğumdan da mütevellit masaya yumruğumu vurup "hadi lan evleniyoruz" da diyemiyorum artık siz sevgili dostlarımız; kediyi bi zahmet kışkırtınız... :))

Not; Davetli Listemizde benim ve kedi'min "Misafir Odası" ve "Salondakiler" ve "Bilimum Listelerde" adı geçen blogdaşlarımızdır... Gelmek isteyip de ismini cismini göremeyen dostlar 31 aralık 2008 son gündür, bir an önce kıymetli başvurularınızı yapın derim :)

NaKHaR

66 yorum:

ayci dedi ki...

31 aralik 2008
:)
hmm ya benim tamda o gün bir is toplantim olmasi gerek :)

ben...TRye geliyorum - yasamaya!
BIR BEN EKSIKTIM CÜNKÜ!

cicegi atarsan - ben tutarim...cünkü...pazar günü anneler günü - evlenip anne olmak gerek...bilirsin biz evlenmeden cocuk yapmayiz - ayip!

Nakhar dedi ki...

@ayci

zaten başvurular için son tarih o gün... sen başvurdun sayılır ki misafir odasında yerin hazır yani... :)

tahmni veya kesin olması lazım artık yıl başından sonraki ocak veya şubat ayı içine kesin olur bu iş insallah tabii... :)

Adsız dedi ki...

Bu araları iki yıldır Türkiye’nin kapısından içeri girmemiş biri olarak çok isterim böyle bir özel günde bulunmak. Bana ne görev verseniz yaparım zaten sesim soluğum çıkmaz benim. Siz mutlu olun ben saha kadar garsonluk bile yaparım. Çok kral kokteyl yaparım yanında. Bu arada ayci hanımda Almanya’dan galiba. Herkes burada oturuyor ne güzel. Gerçi yakın değiliz ama ben Dortmund’dayım. Almanya’da akıllı ürk bulmak harbi bulmak çok zor.

Adsız dedi ki...

sen bu kadar misafiri listelemişken eksiği gediği de bi listeleyiver de yarışma programlarına gerek kalmadan karınca kararınca yapalım:)

gaykedi dedi ki...

inanmıyorum ya benim sevgilim liste bile yapmaya başlamış, benim bildiğim listeyi karı-koca beraber yapmaz mı yahu, benim niye haberim yok hiç birşeyden :p

Ebru ER HASANÇEBİ dedi ki...

Herkes kışkırtmaya çalışınca ters etki etmesin :~)

Nakhar dedi ki...

@volkan alabaz

Ne kadar var bilmiyorum ama, Türkiye'deki güzel anılarına biri daha eklenmiş olur bizde çok seviniriz o da ekstradan mutluluk verir...

Evet Ayci de Almanya'da, sadece orda mı sanıyorsun heryerde adam akıllı birini bulmak çok zorlaştı artık :)

Nakhar dedi ki...

@zoitsa

Ooo çok teşekkür ederim ama klasik düğün tarzlarından çoook uzakta, öyle altın, para, gerekli alet edevat istemiyoruz canıımm... sonra gerekli birşey kalırsa ben yine liste çıkartırım... :) Herhalde bu kadar insan açık büfeee diye eli boş gelmez, en azından içkisini alır da gelir :)) nası fikir?

Nakhar dedi ki...

@sevgili sevgilim gaykedi

Şimdi bana haberim yok deme, haberin oldu işte... :)
Karı-Koca kavramını da sevmedim.... EŞ diyeceksin eşler beraber yapmaz mı diye soracaksın :))

Nakhar dedi ki...

@ebru

yok zannetmiyorum, benim sevgilim cennet öküzüdür (uysal, ağır başlı eşler için söylenen bi söz)
pardon kedisi :)

Adsız dedi ki...

herkes mezesini sarsın folyoya içkisini de mataraya doldurup assın boynuna diyorsun:)çok yaratıcı

Nakhar dedi ki...

@zoitsa

yok öyle değil mezeler bizden... bu kadar kişiyi doyururum da içki biraz pahalı kaçar :) mataraya gerek yok herkes bir tane şarap, votka, likör ne getirirse işte :) biraları ben alırım... almancı çok misafirimiz olacak ayıp olmasın :)

Adsız dedi ki...

:)yaşadık biz şimdi hangi tarafız yaw ..ilk sen çağırdığına göre düğün nakhar tarafından katılıyoruz:)

Nakhar dedi ki...

@zoitsa

olur mu öyle şey öyle kız tarafı erkek tarafı diye bir deurum yok... istediğiniz tarafın davetlisi olarak gelebilirsiniz... :)

şimdi herkes benim davetlim dersem kedimin kalbi kırılır :)

Emre KORLU dedi ki...

ayyyy düğün mü var biz geliriz valla..:)nerde eğlence orda biz..çok sevindim..
tanrı bir yastıkta kocatsın..
bende başlayayım artık ne zaman evleneceğiz demeye..bu yıl başlarsam seneye tamamdır bu iş..:)

küçükmübaşir dedi ki...

ben de kedi tarafından katılayım bari dicemde kedi hala kaçamak cevaplar veriyo sanki ((=
hmm ben bi de ne iş olsa yapıcaklar listesine yazdırmak istiyorum adımı ohh (:

Nakhar dedi ki...

@gay-yor

buyrun gelin, başımızın üstüne... :)... amin amin diyorum iyi dileklerine herkesin ki inşallah :) belki sizin için dişimizi 1 sene daha sıkar çifte düğün yaparız :)

Nakhar dedi ki...

@küçük mübaşir

oldu... eğlence ve düğünden sonrası için temizlik işleri var artık onları bi zahmet... :D şaka bir yana listeye eklendin :) hadi hayırlısı...

kedi'nin kaçamak cevaplarının farkındayım o yüzden diyorum ki kışkırtabildiğiniz kadar kışkırtın, sıkıştırabildiğiniz kadar sıkıştırın :)

bliyaal dedi ki...

yahu ben o iş oldu bitti, ben de kaçırdım zannediyordum :))

liste yapmak için yeteri kadar vakit varmış.

Nakhar dedi ki...

@bliyaal

vallahi ne olduuu ne bittiğii var yılan hikayesine döndü :=)

bir senedir aman şu bitsin bu bitsin derken bu zamana kadar geldik :)

bu kez liste çok daha uzun olacağa benziyor o yüzden süresini uzun tuttuk :=)

Adsız dedi ki...

her ikinizde ayakkabılarınızın altına adımı yazacaksınız yoksa cingar çıkartırım
:D



bu arada kına gece si yapıcakmıyız ikinize birden :D

Nakhar dedi ki...

@kayınörümcem diagonel

oldu bil... ayaklarımızı sürttüre sürttüre yürürüz, ki çabucak birini bulasın :)

kına gecesi yapmıyoruz bildiğim kadarıyla, geçen sene de kınaları senin yakmanda karar kılmıştık yanlış hatırlamıyorsam :)

Adsız dedi ki...

yaaa... ben ben ben neden yokum ki misafir odandaaa? ben de gelceem! bana da görev ver nolur noluuur =)

Nakhar dedi ki...

@aslı

dedim ya gözden kaçan silinmiş edilmiş kişiler varsa farkında olmadığımız haber versin diye... :) listeye ekledim tamamdır :)

Adsız dedi ki...

yuppiii =) bi de tişkür

Nakhar dedi ki...

@aslı

birşey değil... :)

Goddess Artemis dedi ki...

Ailenizin Tanrıçası olarak, baş köşede yerimin ayrılmış olduğunu sanıyorum. Olmypos Ölümsüzleri huzurunda dinî nikahınızı da kıyabilirim, o da aradan çıkmış olur.

Ayrıca, böyle bir etkinlikte ses/ışık/müzik düzenini ayarlayabilirim. Ne de olsa ikiz erkek kardeşim Apollo, Işık ve Müziğin Tanrısıdır, ben de ondan kapmışım bir şeyler! ;o)

Goddess Artemis dedi ki...

Yalnız bir ricam olacak, "hamama gidip kurnaya, düğüne gidip zurnaya kapılan" bir yapım olduğundan bu etkinlikte zurna ve kurna olmasın! :-p

Nakhar dedi ki...

@sevgili Tanrıçamız

valla ne yalan söyleyeyim Tanrı'sın ya sen o yüzden davete gerek yok çatıdan bacadan gelirsin diye seni hiç hesaba katmadık dermişim dedim bile :)

Apollo dan öğrendiklerini uygulayabilirsen çok çok müteşekkir kalırız...

ayrıca düğünü hamamda yapmayacağımız için kurna, ve avam bir düğün olmayacağı garantisiyle zurna bu düğünde yer almayacaktır emin olabilirsin :)

vallahi iple çekiyorum gerdek gecesini... daha eli elime gözü gözüme değmiş değil nitekim :D

kutsa bizi artemişcim :)

bu arada durunun bir nevi annesi olduğundan mütevellit anneler gününü kutlarım :D

Goddess Artemis dedi ki...

Cancağızım, canım burçdaşım;

Öncelikle, sevgililer günü, anneler günü, babalar günü, danalar günü gibi "dayatma" kutlamalardan hiç ama hiç hoşlanmadığımı, bu nedenle kendi annemi/halamı/teyzemi bile tebrik etmediğimi söyleyerek söze başlayayım.

Ardından, "farklı ve algısı açık" birkaç kadın dostuma yolladığım SMS mesajını burada seninle paylaşayım:

"Ne yazık ki içine doğduğumuz ve yaşamak zorunda olduğumuz bu kapitalist dünya düzeninin getirdiği 'cici' kutlamalardan hoşlanmadığım için 'anneler günü'nüzü değil ama; böyle bir dünyaya çocuk getirme ve anne olma cesaretinizi kutluyorum. Sevgilerimle."

İşte böyle... "Teyze anne yarısıdır" derler ama bilmem Duru da ilerde beni öyle görecek mi, hep sevecek mi?

Her hâlükarda, bu zarif jestinden ötürü çok ama çok teşekkür ederim. Sağol! :o)

Nakhar dedi ki...

@Sevgili Tanrıçamız

aman deyim :) döveydin bu kadar koymazdı yeminle :)

zaten ben senle hiçbi konuda anlaşamıyorum ne deli damarın varmış canım tamam anladım iyi ki bi tanrıçasın ama iki de bir oklarını üzerimde deneme bari canım yanıyor...

valla şaka bir yana da bir an yakıp kavuracaksın diye ödüm patladı Tanrının anneler gününü kutladım dedim içimden kötü bişi yapmadım ki dedim.. ama anladım :)

en sonunda beni zarif gördüğün için koltuklarım kabardı hehehe :) bunu kedicim kesinlikle okumalı :)

Ebru ER HASANÇEBİ dedi ki...

Canım benim çok çok teşekkürler ediyorlar,Allah razı olsun diyor anneannecik,çok mutlu ettin bizi ;) Anneciğinin ellerinden öper anneler gününü kutlarım,kusura bakma günün bitiminde oldu birazcık :)

Nakhar dedi ki...

@ebru;

birşey değil... zaten ben onları senden daha çok seviyorum :)

amin diyelim.. büyüklerimi sevindirmeyi, mutlu etmeyi seviyorum... bol bol dua alıyorum çok şükür :) sırtım yere gelmez yani...

eğer mümkün olursa Tanrı ömür versin anneciğini ve anneanneciğini de beklerim düğünceğzime :) laf olsun diye değil gerçek...

7.oda dedi ki...

ne zaman olursa orada olacağım :)

Emre KORLU dedi ki...

30 aralık değil mi zaten ocak'a girincede seneye olmuş oluyor..o zamana kadar her gün "evlen benimle" derim yada "ne zaman evleneceğiz.."
oldu bu iş..ama dişinizi sıkmazsanızda canınız sağolsun..:):)zaten evlenemezsek sizi de oyalamış olmayalım:):)

Zamandan Sızan dedi ki...

amanın Nakhar gelin olmuş gidiyormusun ya sen :))
sizlere bayıldığımı ifade edip..mutluluğunuz mutluluğum oluyor bunu da bilmenizi isterim..
düğünde hazır bulunup sizi mutlu edecek ne varsa yapmaya hazırım..
ama illa bir altın bilezik takarım bilesin..

Adsız dedi ki...

Yaaaa!!!!!!!!!!!!!!! Ben de gelicem, ustelik de onurunuza bir arya patlatacam derken, benim orada oldugum tarihe denk gelmiyor ki!!! :o(

Bu Temmuz'da bir nisan filan yapsak olmaz mi? Icimde kalacak yoksa!

www.elifsavas.com/blog

Adsız dedi ki...

nakharrr davulsuz zurnasız düğün olmazzz

valla olmazzz

hani davulcu zırnacı ya olan zaafımdan değildee ne bilemm ahenkle halay neyin çekerdik....
hhahahaa


hani sade bir tören olarsa ve klasik müzik eşliğinde nezaketen dans eden çiftler olarsa ve ben sap kimin tek başıma kalarsam yada halay başı olmak davul tepesinde gönek atmak istediğim için söylemiyorum bunları ama olmazzzzzzz


bizim genelenk göreneklerimize ayrkırı bu düğünü acilen ehlileştirmem uslubuna uydurmam lazım
hahahahaaa
çalsın davullarr


:D

Nakhar dedi ki...

@7.oda

olduğu zaman mutlaka beklerim, düğünün ölümsüzleşmesi için fotoğraf çeken birilerinin olması gerekir değil mi :)

Nakhar dedi ki...

@gay yor

evet yaa hem zaten davetliler karışır olmaz :) önce siz bizimkine gelirsiniz sonra iadei ziyaret yaparız o zaman :)

Nakhar dedi ki...

@kıymet

yanlış anlaşılmak istemem ama ne gelini ne bileziği yaa... :)

1. bana takım elbise çok yakışır... ve bu düğünde kimsenin gelinlik giymeyeceğinin üstüne ayağımı basmak isterim :)

2. eşcinsel olabilirim ama adamım öyle cıvık cıvık hareketler yapan ve aman aman gelin muhabbetinden hoşlanmam.. :)

3. kimseden altın gümüş pahada ağır bir hediye istemiyoruz hatta hediye istemiyoruz... orada bulunmanız zaten beni ve sevgili kedimi yeterince mutlu edecektir... :)

Nakhar dedi ki...

@elif savaş

valla o kadar sabredebilir miyiz bilmiyorum ama sabredemezsek eğer bir çayımızı kahvemizi içmeye bekleriz... belki öne de alabiliriz madem temmuz diyorsun.. :)

Nakhar dedi ki...

@kayınörümcem diagonal

davul zurna kesinlikle yok :) yaz döneminde yeterince düğün olacağını göz önüne alırsak eğer davulcuyu da çok görürsün zurnacıyı da :)

7.oda dedi ki...

kesinlikle haklısın !! görevimi aldım bile üzerime :)

Goddess Artemis dedi ki...

Cazgırcığım,

Hüthüt Kuşu - Elif hanımın şu yazısını gördün mü? Özellikle ilk paragrafa bayıldım! ;-p

İyi şeyler de oluyor!

inte dedi ki...

Oldum olası bir düğün organize etmek istemişimdir.Abidik gubidik süsler koyup milyarları götürmüyorlar mı uyuz oluyorum.Çok fazla el becerisine sahip biri değilim ama acaip paketleme ipi(ne diyeyim bilemedim) kıvırırım:P Sizin düğünü organize edeyim, süslemeyi onu bunu hazırlayayım beğenilirse tüm tanıdık bloggerların düğünlerine girişirim:)
Ayrıca Dia'ya katılıyorum.Halay çekmemiz lazım.Serde Roman'lık olmasa da özentisi var ne de olsa:)

Nakhar dedi ki...

@tanrıçamız;

haber ettiğin için teşekkür ederim.. gayet hoş bir durum gerçekten...

ama burda sadece hakkımızı versinler yeter başka birşey istemem ayıp olur :)

Nakhar dedi ki...

@inte;

vallahi ne yalan söyleyeyim bilmem bakalım süse püse ihtiyacımız olacak mı elbette ki olur o zaman senin kapını kesinlikle çalarım meraklanma sen :)

Berrin dedi ki...

her sey dşünülmüş, gelın arabası yok ortada :)
şimdilik rav 4 var elımızde, temmuza ne olur bılemem..arabanızda benden olsun :)

Nakhar dedi ki...

@banadair_berrin;

iki damat olduğumuzdan gelin arabası da niymiş... bineriz bir otobüse geliriz bir gün önceden hazırlık yaparız biz... adresi filan herkesin mail adresine atacağım ki istenmeyen kişiler gelemesin yerini bilmesin...

arabaya gerek yok gibi herhal :) düğün konvoyu olmayacağı için :)

yine de teşekkür ederiz farklı ayrıntılar çıkıyor ne zor işmiş meğer... gelip bizi onurlandırmanız gayet yeterli olacaktır :)

Berrin dedi ki...

aslında konvoysuz olmaz ama madem ıstemıyorsunuz pekı :)
o zaman bı otobus tutulur, sız ve davetlıler yanı bız ehuheu ıcınde oluruz.. vur patlasın cal oynasın sehır turu yaparız..:) ılk tanıstıgınız yerı sızın ıcın anlamı olan mekanları dolasırız..
bu arada ıstanbuldamı olacak nıkah?

Nakhar dedi ki...

@banadair berrin;

evet istanbulda yapacağız duruma göre bir apart kiralayabiliriz büyük ihtimalle... :)

otobüs ve anlamlı yerleri turlama fikri hoşuma gitti :)

özgün dedi ki...

ne iş olsa yaparıııııımmmm!!!
ben de ben de ben deeeee!!! =))

ama en geç 15 eylül'de yolcuyum ona göre. düğün o tarihten önce olsun. (sanki ben evleniyorum da :p neyse.. şımarmıyım..)

teyzenteyfik dedi ki...

Bu gidisle ben de yetisirim, Türkiye`de olurum o vakte kadar. Ner türlü göreve de acigim, elimden geleni yaparim :)

Bendeniz.. dedi ki...

çok şekersin ama yaa,kesin çok eğlenceli benzersiz bir düğün olur sizinki..!
adımı görmek pek sevindirdi yanda:))çok tşk,
ama adresim o değil,linklerimi topladığım adres o canım,düzeltirsen sevinirim,hediyeler için bir adres belirtirsin artık yollarız olmazsa:))
"http://bloghastasi.blogspot.com/"

Adsız dedi ki...

Elimden her iş gelir ama ben düğün sonrası ortalığı toparlayabirim:).

Adsız dedi ki...

Ayakkabı altı... neresi olursa artık farketmez, benim adımı da bir yerlere sıkıştırırsan sevinirim:)

Nakhar dedi ki...

@cien anos de soledad;

isteyen herkse bir iş düşer merak etme :=)

belki 8 eylül doğum tarihimde yaparız bilemiyorum herkesin burda olacağı bir zaman yok mu bilmiyorum en iyisi bir sponsor gelmek isteyip gelemeyenlerin seyahat masraflarını karşılasak :)

ya da internet üzerinden eş zamanlı yayın yapabilsek :)

Nakhar dedi ki...

@teyzentevfik;

herkese bir iş düşer herhal :) bakalım herkes burda olsun istiyorum ama kimisi başka yerlerde olacak ama önemli değil herkesin gelmek istediğini bilmek zaten çok gurur verici bir durum :)

Nakhar dedi ki...

@bendeniz;

teşekkür ederim şeker, değiştirdim link adresini de :)

Nakhar dedi ki...

@isimsiz;

O da olur bunun için birkaç kişi olacak sanırım korkoca kalabalık bir düğün olacağı için tek kişi temizliğin altından kalkamaz :)

Nakhar dedi ki...

@isimsiz;

eh artık ayakkabının altına bir de isimsiz yazarım :) adını yazmayı unutmuşsun eğer tekrar gelirsen adını bırak :)

mahallenin delisi dedi ki...

aaa düğün zamanı geldi mi nihayet? harika =))
yapılacak bir şeyler varsa seve seve bir ucundan tutarım ben de, yoksa da küçük altınımı alır gelirim pastanızı yemeye inşaalah =D

haa bu arada, iyi yolculuklar dilerim Nakhar'cım. önce paris izlenimlerini, sonra düğünle ilgli diğer gelişmeleri dört gözle bekliyorum...

sevgiler,

Nakhar dedi ki...

@mahallenin delisi;

yok be şeker daha var belki bir iki ay önce belki bir iki ay sonra olacak Tanrı ömür verirse tabii :) küçük altın filan istemem ben bi hesap numarası vereceğim bağışlarınızı oraya yatıracaksınız :) hahahah aslında fena bir fikir deilmiş :)

çok teşekkür ederim yolculuk konusunda bir sağ sağlim gideyim döneyim de çok şey yazarım hatta imkan bulablirsem çeşitli süprizlerim de olacak :)

cesur kedi dedi ki...

Nakhar super!
Ben de Mahallenin Delisi ile gelip pastami yeyip limonatami icicem, e malum uslu kizlar alkol kullanmaz :)

Blog okumaya ara vermistim ama bu guzel haberin takipcisi olarak blog okuyuculuguma devam edicem :)

Nakhar dedi ki...

@elif;

Beklerim... alkol dediğime bakma bizde fazla içmeyiz herhalde :) misafirleri ayık göndermek lazım öyle değil mi :D