06 Mayıs 2008





SKANDAL AİLESİ - 6

- Barış ve Bebek -

Annemlerin yanına ne zaman gitsem kesin beni şoka uğratacak gelişmelerle karşılaşmışımdır... Bu kez beklenen bir durum ve yine küçük bir mutlu şok yaşadım hemen aktarıyorum... :) Daha önce bahsettiğim bilenlerin hatırlayacağı, bilmeyenlerin konuyu "şuradan" toparlayacağı yeğenim, çocuğunu doğuralı 8 ay oldu, kazara babasıyla (eniştem) karşılaşıp yol değiştirmeler, annesinin (ablam) kocası bilmesine rağmen yine de gizli gizli görüşmeye gitmeleri nihayet son buldu...

Geçenlerde spiral denen ve doğum kontrolünü sağlayan cismi, ameliyatla taktıran ablam, regl'i iki hafta kadar geçikmesinden şüphelenenince -(ki şüphelenmesi gayet normal, çünkü spiral %100 etkisiz hale getiremiyormuş spermleri.. ve spiralli doğum kontrollerinde gebe kalma durumu çok az da olsa mevcut)- enişteme hamile olabileceğinden bahsetmiş, bunu duyan eniştem de kızı'nı (yeğenim) affetmiş gelmişler muhabbet gırla... Benim hiç haberim yoktu gittiğimde öğrendim...

Annem bir yandan "eskiden olduğu gibi, yeğeninden küçük dayı, teyze herneyse olacak" diyip sevineceği yerde endişeli endişeli düşünüyordu... Ki ablamın 3. ve 4. çocukları bir iki yıl yaşayıp öldükleri için endişesin de daha da haklı buldum...




Eğer ki hamilelik konusunda böyle bir ihtimal söz konusu ise ki %95 öyle olduğunu düşünüyorum... eskisinden çok daha fazla doktor kontrolünde gerçekleşmesi gerekiyor bu gebeliğin... Arada çünkü zamanında engel olunamamış bir akraba evliliği de mevcut...

Umarım 8. pardon pardon 9. yeğenimi sevebilirim (o kadar çoklar ki artık yaşlandığımdan kaç tane olduğunu unutmuş durumdayım) N

24 yorum:

Adsız dedi ki...

Allah herkes i�in her�eyin hay�rl�s�n� versin Nakhar'�m..

ayci dedi ki...

galiba...aserdim!

Adsız dedi ki...

hahaha! benim kardesim de boyle korunmalara karsin var olmustu. ogrendigim ilk gun istemem benden 14 yas kucuk kardes, siz dogum kontrol vs. bilmiyor musunuz diyerek azarlamistim ebeveynlerimi. fakat daha sonra o bebek benim hayatimin en onemli varligi oluverdi. hayati degisiyor insanin.

dilerim her sey yolunda gider ablanlar icin de. enistenin tavri zaten torununu gorunce tamamen degisecektir. hep boyle mutlu soklar cikar karsina umarim :)

zerrin dedi ki...

hikaye yine kismen tatli sonlanmis,yinede cok zor 17yasinda evlilik ve anne olmak,birkac saniyelik tedbirsizlik hayata mal olabiliyor..umarim ailesi hep arkasinda olur

7.oda dedi ki...

sizin ailenin maceralarını okurken dizi film izliyor gibi oluyorum walla nakhar :)

Nakhar dedi ki...

@zoitsa

amin demekten başka birşey diyemiyorum :)

Nakhar dedi ki...

@ayci

bu da güzel neye peki? :)

Nakhar dedi ki...

@yok ki

tanrının işi işte
barıştılar zaten torununu kucakladı çoktan eniştem :)

güzel şoklar temennin için ayrıca teşekkür ederim :) amin diyelim :)

ayci dedi ki...

:) hmmm...sufflé olabilir!

Nakhar dedi ki...

@zerrin

hep arkasındalar bundan sonra zaten kötü birşey olsaydı başına kötü birşey gelseydi evlat atsan atılmıyor satsan satılmıyor öyle değil mi? :) ne yaparsak yapalım bizi sorgusuz sualsiz kabul etmek zorunda olan ailelerimiz var çok şükür :)

Nakhar dedi ki...

@7. oda

gel de bana sor ben mesela yaprak dökümünü izlerken hüngür hüngür ağlıyorum o kadar olmasa da yakın şeyler yaşamış bir aileyiz yanii... rahmetli babacım dallas sülalesi gibiyiz derdi :)

Nakhar dedi ki...

@ayci

o dediğin ne bilmiyorum ama bana puding gibi birşeyi anımsattı isim itibariyle :) çok severim pudingi :)

Ebru ER HASANÇEBİ dedi ki...

kaç çocukları var kiii?ya ben çok yorgunum ya da bu yazıdan anlaşılmıyor kaç çocukları olduğu,8 9 oof ne yaptın sen ya kızcağız ne haldedir düşünemiyorum :(

Nakhar dedi ki...

@ebru

valla çok yanlış anlamışsın yeğenimin bir çocuğu var...

ablamların 3. çocuğu olacak hamile ise

ve benim 9. yeğenim olacak 8 9 dediğim yeğen :)

Zamandan Sızan dedi ki...

ya bu nasıl bir anlatımdır ya ;)

Emre KORLU dedi ki...

minik bebiş inşallah sağlıklı doğar..ve uzun bir ömrü olur..
bende bakıyorum kardeşim büyüsede bir evlense bir bebeği olsa ve dayı olsam:)

Nakhar dedi ki...

@zamandan sızan... kıymet

yani???

iyi mi, kötü mü, yanlış mı, doğru mu? bir de onu söyleyeydin stres yaptım bak... 8)

Nakhar dedi ki...

@gay-yor

iyi temennilerin için çok teşekkür ederim...

umarım sen de dayılığın nasıl birşey olduğunu bir gün tadıp anlarsın :) çok güzel birşey...

Adsız dedi ki...

Benim kız kardeşimde evlenecekte daha çocuk yapacak. :) Bence en ideali 0 çocuk. Kafan rahat bir kere. Ben hep derdim evlilikte neymiş aman birde çocuk haa aman aman. İlk evlenen ben oldum. Ya aslında babalık, aile, evlilik kavramları güzelde bana göre değilmiş anladım ama biraz geç oldu. Umarım ablanda sağlıklı bir şekilde çocuğunu dünyaya getirir. Zor ve sıkıntılı işler bunlar.

Nakhar dedi ki...

@volkan alabaz

bence de çocuk faktörü olmasa daha iyi tabii :)
dünyanın birçok ülkesinde çocukların ebeveynlerinin yaşam kalitesini düşürdüğü sonucu çıkmış... ama hani olsa böye konuşamam... şimdi süper egom beni böyle söylemeye yönlendiriyor... çocuğum olsaymış herhalde ego filan hak getire... çevremde gördüğüm herkes çocuğunun mutluluğu için birbiriyle yarışıyor... eee sonuç içi geçmiş milyonlarca insan :)

ablam hep sağlıklı olacağını bilsem hemen bir tane daha yapardım diyordu son iki çocuğunu kaybettiğinde... spiral taktrınca tanrının işi midir nedir.. hadi hayırlısı demekten başka çare bulamıyorum... :)

ayci dedi ki...

ya sey o...hmmm...fransadan gelen bir tatli, sicak gelir, kek gibi...cikolatali...güzel birsey güzel...
ama cok uzun sürüyor yapmasi.

mesela bir yere gidersin, sufle istiyorum dersin - ama yarim saat sürer derler...ee tamam sen getir yinede...yani uzun sürcek...ya abi getir sunu sen, ister iki saat sürsün...sütlacta vardi derler!:)

Nakhar dedi ki...

@ayci

anladım... :)

ayrıca diğer yorumun silinmemiş ben ilk yazdığını okeyledim o bakımdan... :)

Zamandan Sızan dedi ki...

keyifli gülümseten fırlamalık dolu bir yazı..her yazın gibi bayıla bayıla okudugum bir yazı..

Nakhar dedi ki...

@kıymet

değer verdiğim blogdostlarımızın önerilerine eleştirilerine değer veriyorum... bir an dedim beğenmedi mi acaba :) varsa bir yanlış düzeltelim icabında diye :)