29 Mayıs 2008



İÇİMDEKİ TINILAR - 1

Haris Alexiou

Şarkılarda, filmlerde, okuduğum ya da izlediğim herhangi bir şeyde ruhum bedenimden çıkma arzusu duyar... Ve bu çok nadirdir... Onlardan biri Haris Alexiou... "Feugw" 
şimdilik devamı gelecek... NaKHaR

ekşi'de "days" adlı kullanıcı şu yorumu yapıp hislerime tercümanlık ediyor...
"bu abla şarkı söylemeye başladığında mevsim yaza, vakit akşamüstüne döner; bir yerlerden deniz ve anason kokusu gelir, bir aşk başlar, bir sigara yanar ve bir ömür geçer..." N

12 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

Çok severim Haris Alexiou'yu. Bu güzel şarkı için teşekkürler, devamını bekliyorum...

7.oda dedi ki...

çok güzelmiş gerçekten..

Emre KORLU dedi ki...

şarkının bitmesini hiç istemedim oturduğum yerden sallandım sallandım..
güzel bir paylaşımdı kedi'nin Nakhar'ı :) teşekkürler bizlerle paylaştığın için.

Adsız dedi ki...

harika bir şarkı ..arşivime kattığın içni çok teşekkür ederim..

Nakhar dedi ki...

@Tanrıça;

devamı gelmez mi tabii gelecek ama sadece Alexiou dan devamm etmeyeceğiz :)

Nakhar dedi ki...

@7.oda;

beğenmene çok sevindim :)

Nakhar dedi ki...

@zoitsa;

beğenmene çok sevindim arşive bakalım daha neler katabilirim bi düşünelim sonra hallederiz bilahare :)

Nakhar dedi ki...

@gay-yor;

şarkının bitmemesini bende istemiyorum hiç... özellikle aman aman dediği yerlerde tüylerim diken diken oluyor... kadın çok iyi gerçekten :) beğenmene sevindim...

yalnız kedi'nin nakhar'ı biraz olmadı bence önümde bir sıfat olmasından pek hoşlanmıyorum bilginize :) x'in oğlu y'nin sevgilisi z'nin öğrencisi gibi :)

Emre KORLU dedi ki...

hemen değiştirdim "dostlarım" kısmına gidip tek "nakhar" ı koydum yine oraya:)

Nakhar dedi ki...

@gay-yor;

teşekkür ederim...

Adsız dedi ki...

vardır sende mutlaka ama eğer yoksa,
"http://www.merkezburasi.com/2008/05/haris-alexiou-anthology-1-2.html"

Nakhar dedi ki...

@bendeniz teşekkür ederim seninde dediğin gibi elimin altında :) severim hepsini..