06 Haziran 2008


NELER GÖRDÜM ?

Bugün daha önce de bahsettiğim prosedür işleriyle uğraşmak için İstanbul'un iki yakasını kabaca dolaştım diyebilirim... Sabahtan Üsküdar da Pasaport için başvurumu yaptıktan sonra bir sigara içip (biliyorsunuz her yerde içilmiyor artık, ve sigarayı elime almadan önce yerleri kolaçan ediyorum izmarit var mı diye :p ) Önceki gün kafamda sıraya koyduğum gibi, vize işlemleri için hangi belgeleri toplamam gerektiğini öğrenmek için Taksim'e geçtim...

Gidip birşeyler öğreneceğim kurum öğle tatilinde olduğundan ardı ardına sigara içe içe istiklali bir kere turladım veee Aman Tanrım! Necla değil mi şu? Evet evet o (Hani şu Yaprak Dökümü'ndeki canııımmm) yanımdan öylece geçiverdi gözlerimde güneş gözlüğü olmasa ve kendimi tutmasam o Leyla'ya söyle onun ağzına s..arım diyesim geldi (haminne teyze kıvamında)






İşlerimi halledip anadolu yakasına geçtim, (geçerken Boğaz'daki yolcu gemisini görüp hayıflandım) okuldan arkadaşlarla buluşup alışveriş yapmalarına yardım ettim (bir nevi Armağan Çağlayan'lık) ama zevkime bütün arkadaşlarım güvenir...

Ardından büyük bir mutlulukla evime giden otobüse adım attığımda şoförün hemen ardında simsiyah bir gölge vardı (yüzü ve gözleri dahil tamamen kara çarşaf'a hatta abartıp burka'ya bürünmüş bir kadın ve yanında mahrem erkeği) önce bir irkildim sonra kendime geldim ve bir kere daha lanet okudum içimden AKP hükümetine.... Adıyamandan ve menzildeki cemaatten bahsediyordu... Yan komşumuz da bu cemaate bağlı olduğundan (ki Tanrıya şükür bu kadar azılı değil) algıda seçicilik yaparak kulak misafiri oldum...

Anlayacağınız bugün birçok şey gördüm içimde kalmasın yoksa rüyama girer :) NaKHaR

12 yorum:

Adsız dedi ki...

nakharım yengiştem valla işin zor tanrı yardımcın olsun sağ sağlim atlat şu işleri hadi bakalım sana güveniyoossss




bu arada kazanıpta gelmezsen yolarım ona göreee:D

Nakhar dedi ki...

@diagonal;

zaten kazandım da nereye gelmemekten bahsettin onu pek anlamadım :) başka yarışma yok fransa da :)

Emre KORLU dedi ki...

karaçarşaf deniyor ona sanırım..ama lacivert giyenlerinide gördüm..:)bir keresinde minibüse bindi öyle bir kadın eteklerini toplayamadığı için o kadar geniş şeyi elle hizaya sokmak zor olduğundan sanırım yarısı kucağıma serilmişti nerdeyse..yavaş yavaş çekmeme fırsat vermeden kadın bir irkildi aman zinaya girmeyeyim aman haram bak şimdi eteğim cenabet oldu korkusuyla koltuktan düşecekti kadıncağız..neyse yapıolar işte bir şeyler..saçmalıktan ötesi olmayan karaçarşaflarıyla..

7.oda dedi ki...

evet evet uyumadan önce ne var ne yok anlatmak gerek.. rüya bakımından hehe :)

ayci dedi ki...

tüh bak nejlayi gördügünü demicektin ki - rüyana gireydi kiz!
ama sonr dudagin ucuklardi...kötü olurdu!

Nakhar dedi ki...

@g.yor

sanırım ilerleyen zamanlarda bunları daha çok göreceğiz beni en çok bu tiksindiriyor bu ülkede...

Nakhar dedi ki...

@7.Oda;

eğer kafamda biriktirirsem o gün ne gördüysem bilinçaltım benimle oyun oynuyor gece :)

Nakhar dedi ki...

@ayci;

bilmem o kadar kötü olur muydu acaba? :) ama sanırım necla benim aile skandallarını dinleyip dinleyip diziye entrika olsun reyting artsın diye senariste anlatırdı.. o yüzden istemezdim yoksa ben ne yapayım neclayı benim bütün rüyalarım kedimle alakalı :D

Adsız dedi ki...

Sevgili NAKHAR VE sEVGİLİ gay-yor
Sizin gibi düşünmüyorum.Neredeyse insanları inançlarından dolayı aşağıladınız! Nasıl eşcinseller istedikleri hayatı yaşamak istiyorsa ki bu diğerlerine/eşcinsel olmayanlara ANORMAL geliyorsa lütfen sizlerde genele benzemeyen ve inandığı şeyler doğrultusunda bu kadar incitici ifadeler kullanmanız beni üzdü doğrusu.Muhafazakar biri olarak şunu söylemek istiyorum.Nasıl birileri tangalarını,südyenlerini gösterecek kadar rahat giyinebiliyorsa birilerinin de onun tam zıddı giyinmesi normal karşılanmalı.Ortalıkta GÖĞÜS görmekten midem kabardı ;yağlı sütlü:)!. "BAKMA KARDEŞİM " diyenlere cevabım aynısı olacaktır. Bu kadar hoşgörüden uzak olunmamalı. Bu kadar kestirilip atılmamalı. Bu kadar kolay kategorize edilip AŞAĞILANMAMALI!!!.Yazacak çok şey var ama susuyorum!
EnginFiroll

Nakhar dedi ki...

@engin firoll;

bu bir aşağılama değildir kendi adıma konuşuyorum... Türkiye'nin nereye gittiğinin bir kanıtı gibidir adeta... yoksa ben çok karşı değilimdir özgür bir ülke olmak adına...

ama bu özgürlüğün çok başka ve çok dışında bir versiyonu...

izlemeniz gereken 1 film (persapolis) ve 1 belgesel mevcut...

enginfirol dedi ki...

Persapolis'i izleyeceğim ama kişiler üzerinden genelleme yapamazsınız.AKP vs beni ilgilendirmeyen durumlar.Siz kendi gözünüzle onlara bakıyorsunuz.Bir de onların gözüyle onlara bakabilseniz çok iyi olur...
Çok kötü bir örnek vereceğim affola:
Toplumda eşcinsellere verilen isimler:
Eşcinsel;gay;ibne;TOP;YUMUŞAK,kırıtık...vb...bunlar resmen aşağılamak için kullanılan kelime/sıfatlar...bilmem demek istediğimi anlatabildim mi...siz de birilerine bazı şeyleri yüklüyorsunuz.KARA ÇARŞAFLI deyince ben resmen bir aşağılama hissediyorum ki öyle hissettiriyorsunuz...Bazı anlatılanlarDa bunu gösteriyor...Ne zaman ÖTEKİleştirmekten vazgeçersek/vazgeçerseniz sorun ortadan kalkar.Yoksa bu ülkede olan bir şey yok.Siz/biz/onlar gibi olmayanlara biraz daha hoşgörü...

Nakhar dedi ki...

@engin firoll;

koruduğun şahıslara at gözlüğüyle bakmayı kesersen sevinirim...

ben başka bir kara çarşaflıdan bahsediyorum ben başka bir yobazdan bahsediyorum...

lütfe bu konuda artık yorum yapma saçmalıyorsun...

kraldan çok kralcılık gibi bir durum seninki..