04 Haziran 2008



SON 2 HAFTA

Hepimizin hayata karşı birer duruşu olduğuna inanıyorum son zamanlarda, rüyalarım hala bilindik uçak kazalarıyla süsleniyor, artık rüyalardan kurtuluş olmadığı için zevk almaya bile başladım diyebilirim o derece yani... :)

Devlet dairelerinde yaşadığım prosedür kuyruklarından harap ve bitab düşmüş durumdayım, kafamın içinde ramazan davulcusu kıvamında gümbür gümbür sesler titreşiyor, sanırım beynim kendini bildi bileli bu kadar çok ayrıntıyı hep birden düşünmemişti... O kadar ki ayrıntılar arasında boğuluyorum... Eminim o gün geldiğinde kendi kendime şunları söyleyeceğim; Bu kadar stres yaptığıma değdi mi? biliyoruum biliyoruum değmezdi ama ben ki başak burcunun aslan burcuyla kombinasyonu içine doğmuşum geniş geniş oturup bekleyemezdim...

Netice itibariyle stres altında 1 günde yenilemem gereken TC kimliğimi 5 gün gecikmeli olarak sağa sola söylene söylene yenileyebildim, Pasaport başvurusu için 14 gündür üniversitemden yazı bekliyorum, ve bugün bağırıp çağırdığım için bir hafta sonra dedikleri belgeyi bir iki saat içinde elden verecekler, Size tavsiyem; devlet dairelerinde sesinizi yükseltmezseniz hiçbir şey elde edemezsiniz... Koyun sürüsünün çobanı gibi sürekli emir yağdırıyorlar şuraya git bunu yap buraya git şunu yap gibi...

Sonuç itibari ile 18 Haziran saat 13:45'te İstanbul semalarından gökyüzüne doğru süzüleceğim... NaKHaR

16 yorum:

Emre KORLU dedi ki...

dün tanrıça ile kulağını çınlattık telefonda..
7 haziran yürüyüşüne gelemeyeceğinizden söz etti..pasaport işlemleri vesaire..bizim ülkemizde böyle işte birinci oluyorsun fakat verdikleri ödülün artık en zor kısımlarınıda birinciye bırakıyorlar..
iyi ki de yükseltmişsin sesini..evet bu ülkede ağlamayan bebeğe meme vermiyorlar..bu sözü söyleyen çok doğru söylemiş..
yine de herşeyin yolunda gitmesi zorlu da olsa rayına oturması çok mutlu etti beni..
sen giderken dua edecek insan çok arkandan bunu unutma ..
sevgiyle kal..

bliyaal dedi ki...

Dışarıya giderken bizim üniversitede kayıt dondurmak için 2 ay beklemiştim. Tüm bu yerleri özelleştirmek lazım.

Pasaport için konsolosluktan görüşmeye çağıracaklar mı?

Nakhar dedi ki...

@g-yor;

7 Haziran da ne yürüyüşü varmış? bunu geçtim sanırım hiçbir güç beni hiçbir yürüyüşe katılmaya teşvik edemezdi... :)

Nakhar dedi ki...

@bliyaal;

çok haklısın gidebilmekle gidememek arasında sıkışmış durumdayım o kadar çok kısıtlı ki zaman... konsoloslukla görüşmeye vize için gideceğim sanırım... vs vs vs tabii yetiştirebilirsem...

Emre KORLU dedi ki...

lambdaistanbul un kapatılmaması için yapılacak yürüyüş bahsettiğim valla bu yorumdan hiç bir şey anlamadım:):)

Nakhar dedi ki...

@g-yor;

daha iyi çalışan bir kurum olabilse kapatılmasına bende karşı dururdum.. ama yine de yürümezdim.. ama birkaç kere gidip baktığımda gördüğüm manzara içler acısıydı... herkes laçka bir muhabbet içinde, laylaylom takılan insanlarla karşılaştım... onları arayan insanlarla dalga geçiyorlardı ortalık yerde... :(

benim vize işlemlerimle gelmemenin hiçbir bağlantısı yok, biz kedimle bu tür oluşumlar içinde yer almıyoruz ve yer almak istemiyoruz... yoksa başka bir açıklaması yok, kedi insanları kırmamak için beni bahane etmiş demek ki... :)

Emre KORLU dedi ki...

anladım nakhar dün akşam bitanem gitmeyeceğiz derken ben hevesli hevesli hayır gideceğiz derken sevgilimin yasağı beynime iliştirmesi son derece haklı bir davranışmış..
provakatörler filan amacın sapması..haklısın ben tanrıçayada söyledim..onun da gözü korktu..zaten istesemde gidemezdim..yasak yasaktır..
sevgiyle kal..

Ebru ER HASANÇEBİ dedi ki...

Ben mi bişeyleri kaçırdım yoksa hafızamda mı sorun var,nereye gidiyorsun ki?

Nakhar dedi ki...

@g.yor;

bazı şeyleri imtina ederek kullanmamaya çalışıyorum... benim yaşam tarzıma, hayata bakışıma ters geliyor bazı şeyler sevgline bu konuda güven ki anlamışsın zaten söylememe gerek yok... sevgiler..

Nakhar dedi ki...

@ebru;

bir kaç yazıyı tekrar okursan sanırım hafızanı tazeleyebilirsin :)

Ebru ER HASANÇEBİ dedi ki...

:) Hemen okuyorum,Trabzona sınav için gelip gitmekten kafa kalmadı bende ne yapayım :(

Nakhar dedi ki...

@ebru;

önemli değil... geçmiş olsun diyeyim :)

Adsız dedi ki...

Bravo, bravo şakşakşak. Kesinlikle bu doğru tespit için alkışlıyorum. Benim taktikte böyle, uzun bir zamanda devlet içinde ne yazık ki çalıştığım için iyi biliyorum.

Ben merhaba deyip başlıyorum yüksek sesle işimi anlatmaya. biraz işin içine sinirsel gerginlik sokunca işim beş dakika da oluyor :)

Ama gözünü seveyim Almanyanın. Unuttuk böyle şeyleri artık.

Nakhar dedi ki...

@volkan alabaz;

Teşekkür ederim önce... Şanslısın kurtulmuşsun bu prosedür işlerinden... :)

ben sanırım okulu bitirince kedinin kuyruğundan tutup şöyle iklimi, insanları, eknomisi,bilmem nesi güzel bir yere gideceğim :)

sonra biliyorsun başbakan bu ülkede yaşamak istemeyen gitsin başka ülkede yaşasın... >:( bende gideceğim...

özgün dedi ki...

hadi devlet dairelerinde çemkirebiliyoruz, nasılsa memleketimiz, severiz de döveriz de. peki gavurun konsolosluğunda bağıramamak nasıl koayr bilir misin nakhar? :p
fransa o kadar kıl dsğilmiş diye duydum.. (fransa'ydı di mi?) belçika (tecrübeyle sabit) şerrrrrefsiiiiiiz'in önde gideni! (hollanda daha da betermiş.) herifler "alman hastanesi"nden sağlık raporu istiyor, öyle diyim. üniversite değişim programına gidiyosun, lise diploması istiyor. hadiiiii kalk git dandik diplomayı çevirt para ver notere para ver. ..t kadar ülkeleri var yani duyan da dünya harikası sanıcak. ama asıl bu sene çıkaracakları rezaletleri bekliyorum. bakalım master'a giderken ilkokul diplomamı mı isticekler..
(ha bu arada bi de doğum belgesi filan isteyen var.. o kadarını bilemiyorum :)
kolay gelsin :)

Nakhar dedi ki...

@cien anos de soledad;

evet fransız konsolosluğu daha iyi sanırım, bireysel başvuru kabul etmiyor istanbul vize şubesinden başvuru yapıyorsunuz biometrik fotoğraf istemiyor mesela (ki ben çektirdim koca kafa elimde patladı :)

ama istanbul vize şubesi 25 EURO işlem parası alıyor 60 euro nun yanında :) ve bir sürü şey... 2 gün içinde belli oluyormuş hızlılar adamlar yani... sanırım belçika hollanda gibi aptal memleketlere gitmem herhalde.. nerde türk çok orda bokluk da çoktur neme lazım.. kendi kimliğinden utanıyor insan bu kadar şartı istedikleri için :(