24 Haziran 2008

/
ARADA KALMAK !
/
Rahmimizden ne çocuklar aldırdık biz
Yasal olmayan zina tohumları
Serpildikten çok sonra
Farkedince bedenimizde...
***
Bel kemiğimizden
Kimbilir ne kadınlar doğurduk biz
Tanrısal rivayetlerde;
Ana evladına veled oldu
Evlat anasına koca
***
İnsan ırkı çoğalsın diye
İki öz kardeş
Göz kırpabildi evliliğe
Ve küfrederken çocukları ana avrat
Zevkten orgazm olabildi babalar.
***
Herkes yalan söylerdi birbirine,
En büyük yalancı dindi.
***
Adem elma yerdi
Oysa biz
Ayva yemeyi severdik
***
Nuh'un gemisi vardı
Hiç dinozor görmedik
İsa'nın el değmemiş annesi vardı
Bizler yasal zinaların
46 kromozomlu canlılarıydık
***
Gözlerimiz kör
Kulaklarımız sağır
Dillerimiz lâl'di.
***
Alenî ve akıl almaz sırlarımız vardı bizim
Görmezden geldik
Duymazdan geldik
Bilmezden geldik
***
Gökten üç elma düştü
Dindarlara
Dinsizlere
Ve
Arada kalmışlara... NaKHaR

14 yorum:

gay_yor dedi ki...

BEYİNLERE DANK DİYE VURAN BİR ŞİİR..
YÜREĞİNE SAĞLIK..

Goddess Artemis dedi ki...

Bana okuduğun şiir değil mi bu? Nihayet yazmışsın! Muhteşem! :o)

ELV79 dedi ki...

Arada kalmışlara,bir bardak limonata ikram etmişsiniz soğuk soğuk içilsinde,harareti önlesin diye.Bende müsadenizle aldım bir bardak.

NaKHaR dedi ki...

@g-yor;

beğenmenize sevindim :)

NaKHaR dedi ki...

@Tanrıça;

evet o küçük değişiklikler yapacağımı söylemiştim biraz o detaylar farklı o kadar :)

NaKHaR dedi ki...

@elv79;

ben elma verdiğimi sanıyordum ama demekki suyunu sıkıp ikram etmeyi düşünmemişim limon nerden çıktı :)

ELV79 dedi ki...

Limon,Elmanın panzehiridir.Elma ile kandırılmış bir Adamın çocukları olduğumuza göre,hepimize biraz Limon lazım.Ayılmak babında.Ayılana ELMA,bayılına LİMON.

[»¤ вєи∂єиiz ¤«] dedi ki...

senin sözlerin de,sessizliğin de sihirli...

gönlün ve kalemin dert görmesin..

DIAGONAL dedi ki...

yengiştem kutlarım harika bir şiir yüreğine zihnine emeğine sağlık

NaKHaR dedi ki...

@elv79;

ben bunu bilmiyordum bak öğrendiğim iyi oldu :) pamuk prenses de sanırım hasbelkader taşın genzindeki zehirli elmayı çıkarmasını beklemeden limon suyu içseydi çabucak kavuşabilirdi prensine :)

NaKHaR dedi ki...

@bendeniz;

teşekkür ederim övgülerin için amin diyelim dert mevzuuna da :)

NaKHaR dedi ki...

@kayınörümcem;

beğenmene sevindim daha iyisine ulaşmaya çalışıyorum diyelim :)

ELV79 dedi ki...

Yaa birde pamukprensesimiz var değil mi,Elma ile kandırılan.Prensesi kurtaran prensin,prensesi öpmeden az önce limon yediğini bilmiyor olamazsınız :)

NaKHaR dedi ki...

@elv79;

aklımdaki bütün boşlukları doldurmuşsun bir çıkış bulmak zor :)